PracaGrupypl.praca.dyskusje › PTE

  • 1. Data: 2002-04-09 15:00:01
    Temat: PTE
    Od: prussak <p...@w...pl>

    wybaczcie jesli temat sie juz pojawial, bo nie czytuje grupy
    regularnie.
    jestem wlasnie przed powszechnego wyborem towarzystwa emerytalnego,
    ale nie wiem na co najbardziej powiniennem zwrocic uwage, jakimi
    kryteriami sie kierowac. czy wystarczy wartosc jednostki, czy
    prowizje, czy najwazniejsze jest cos zupelnie innego?
    i jaki fundusz byscie polecili.
    z gory dzieki

  • 2. Data: 2002-04-09 18:47:33
    Temat: Re: PTE
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Tue, 09 Apr 2002 15:00:01 GMT, prussak <p...@w...pl> wrote:

> [...]
    >kryteriami sie kierowac. czy wystarczy wartosc jednostki, czy
    >prowizje, czy najwazniejsze jest cos zupelnie innego?

    Poszukaj na portalach (wp interia onet) dzialu ubezpieczenia beda min
    tez pte

    Pzdr
    Limfo