PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wyksztalcenie za granica?

  • 1. Data: 2005-02-02 21:26:32
    Temat: Wyksztalcenie za granica?
    Od: "Jarod" <b...@W...gazeta.pl>

    Siema
    Czy polski inzynier np. informatyki,ma jakas przetlumaczalna nazwe za
    granica ( no dobra w UK )? Czy inz. z polski jest uznawany za wyzsze
    wyksztalcenie za granica? I co u nich oznacza Junior Programmer ( czy just
    graduated = junior programmer ? ).
    Jarod

  • 2. Data: 2005-02-02 22:37:13
    Temat: Re: Wyksztalcenie za granica?
    Od: "Xavier" <X...@m...ru>

    Jesli zameirzsz sie wybierac do UK z tak znajomoscia jezyka, to odradzam....
    Junior Programmer - Młodszy Programista
    inzynier np. informatyki - Computer Studies Engineer

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2005-02-02 22:47:09
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

> [...]
    >granica ( no dobra w UK )? Czy inz. z polski jest uznawany za wyzsze
    >wyksztalcenie za granica? I co u nich oznacza Junior Programmer ( czy just

    Nie jestem pewien, ale ten inzynier to moze sie nazywac "bachelor of
    engineering" lub "bachelor of computer science" - poszukaj w sieci,
    moze znajdziesz wiecej informacji.
    Z nazwa "Computer Studies Engineer" zaproponowana przez Xavier'a sie
    nie spotkalem, ale ekspertem nie jestem.

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 4. Data: 2005-02-02 23:38:18
    Od: karol kluska <a...@o...pl>

    On Wed, 2 Feb 2005 23:37:13 +0100, "Xavier" <X...@m...ru> wrote:

    >Jesli zameirzsz sie wybierac do UK z tak znajomoscia jezyka, to odradzam....
    >Junior Programmer - M?odszy Programista
    >inzynier np. informatyki - Computer Studies Engineer

    Computer _Science_ Engineer? ;-) chociaz predzej chyba CS graduate...
    hm... no ale co ja tam wiem... ja czasem pisze, ze mam MSEE - Master
    of Science in Electrical Engineering - do tego specjalizacje dodaje...

  • 5. Data: 2005-02-02 23:41:05
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    > Jesli zameirzsz sie wybierac do UK z tak znajomoscia jezyka, to
    odradzam....
    > Junior Programmer - Młodszy Programista
    > inzynier np. informatyki - Computer Studies Engineer

    Tak sie sklada,ze umiem sobie przetlumaczyc,co oznacza Junior
    Programmer,natomiast bylem ciekaw co to znaczy jesli chodzi o ich rynek
    pracy,kim jest ten mlodszy programista ( ile powinien miec doswiadczenia
    itd. ;) odnosnie kierunku to bylo by Computer Science ( informatyka ). Ale
    mnie chodzilo a moze zle sie wyrazilem, oto czy u nich ktos taki jak
    inzynier istnieje ( w sensie wyzszego wyksztalcenia ). Chodzi mi oto,czy oni
    honoruja,tytul inz., czy tylko mgr. i wyzsze.
    Jarod

  • 6. Data: 2005-02-02 23:49:49
    Od: karol kluska <a...@o...pl>

    On Wed, 2 Feb 2005 23:41:05 +0000 (UTC), "Jarod"
    <b...@N...gazeta.pl> wrote:

    >mnie chodzilo a moze zle sie wyrazilem, oto czy u nich ktos taki jak
    >inzynier istnieje ( w sensie wyzszego wyksztalcenia ). Chodzi mi oto,czy oni
    >honoruja,tytul inz., czy tylko mgr. i wyzsze.

    z tego co ja wiem, to na zachodzie wyzsze wyksztalcenie to wlasnie
    bachelor of science - czyli cos jak nasz "inzynier"...

    master of science to juz nieliczni robia...

    u nas z kolei standardowo sie magistra robi - nieliczni jedynie na
    inzynierze poprzestaja... no ale to moj stan wiedzy sprzed paru lat...

  • 7. Data: 2005-02-02 23:51:47
    Od: karol kluska <a...@o...pl>

    On Thu, 03 Feb 2005 00:57:51 +0100, krzysztofsf
    <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    >Gogle.pl + 3 minuty
    >http://www.serwiskariery.pl/index.php?site=edukacja
    &s=uznwykszt&w=niemcy

    >Na koncu jest tabelka
    >Rzeczpospolita Polska Republika Federalna Niemiec

    no - ale tam nie ma slowa na temat "samego inzyniera"... poza tym - OP
    pytal bardziej o UK... ja tam nie wiem z reszta...

  • 8. Data: 2005-02-02 23:57:51
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##

  • 9. Data: 2005-02-03 00:08:28
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 03 Feb 2005 00:51:47 +0100, karol kluska <a...@o...pl> napisał:

    > no - ale tam nie ma slowa na temat "samego inzyniera"... poza tym - OP
    > pytal bardziej o UK... ja tam nie wiem z reszta...

    http://www.buwiwm.edu.pl/educ/schemat.htm

    jest tutaj schemat po angielskiemu.
    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 10. Data: 2005-02-03 00:22:47
    Od: karol kluska <a...@o...pl>

    On Thu, 03 Feb 2005 01:08:28 +0100, krzysztofsf
    <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    >http://www.buwiwm.edu.pl/educ/schemat.htm
    >
    >jest tutaj schemat po angielskiemu.

    hm... no... ale to ma pomoc mnie? czy autorowi watku? bo mi nie
    pomaga... obawiam sie z reszta, ze jemu autorowi watku tez nie... ja
    polski system edykacji znam - problemem bylo porownanie tegoz do
    systemu "zachodniego" tudziez angielskiego... problem tego, czemu sie
    rowna nasz "inzynier" (bez magistra) - no chyba, ze to ja czegos nie
    rozumiem...