PracaGrupypl.praca.dyskusjeWycena pewnego projektu › Wycena pewnego projektu
    From: "Plissken" <p...@p...wytnij.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Wycena pewnego projektu
    Date: Tue, 27 Sep 2005 17:46:51 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@tv206.internetdsl.tpnet.pl

    Witam
    Znajomy proponuje mi napisanie mu serwisu www w jezyku php. Proscizna niby.
    On chce to sobie wdrozyc nieodplatnie gdzies tam a jak sie powiedzie to
    razem z pewna firma beda to opylac roznym instytucjom. Pomysl samego
    projektu wydaje sie byc dochodowy.

    Pojawia sie wiec pytanie. Jak mam na tym zarobic ? Dostane 300 stowki bo
    tyle takie projekty kosztuja a oni masowo zarobia na tym w sumie powiedzmy
    100.000 zl to ja dziekuje. Frajerstwo z mojej strony. Czy da sie sporzadzic
    jakas umowe wedle ktorej mam procent jakis od obrotu ?? Jak tego potem
    pilnowac ??

    Pozdrawiam

    Jacek