PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wupowiedzzenie przez pracownika!

  • 1. Data: 2003-07-13 13:59:09
    Temat: Wupowiedzzenie przez pracownika!
    Od: "Maciek D." <p...@p...ontet.pl>

    Witam wszystkich!

    Oto mój problem:

    Będąc osobą bezrobotną wysyłałem oferty pracy gdzie się dało oby móc
    zarobić jakieś pieniądze, jednak nie udało mi się. Po jakimś czasie dostałem
    pracę w ramach "prac publicznych" na okres 3 miesięcy. Pracując dostałem
    ofertę pacy na którą wcześniej bardzo liczyłem. Jednak bym mógł podjąć tą
    pracę muszę rozwiązać swoją obecną pracę w ramach "robót publicznych". Nie
    wiem czy mogę ją rozwiązać, a jak mogę to na jaki paragraf czy artykuł mogę
    się powołać.
    Za chęć odpowiedzi z góry dziękuję!
    Maciek.

  • 2. Data: 2003-07-13 19:21:08
    Temat: Re: Wupowiedzzenie przez pracownika!
    Od: "mec.Michał" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Maciek D." <p...@p...ontet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracę muszę rozwiązać swoją obecną pracę w ramach "robót publicznych". Nie
    > wiem czy mogę ją rozwiązać, a jak mogę to na jaki paragraf czy artykuł

    Według mnie tylko na zasadzie porozumienia stron.

    Pozdrowienia
    Michał