PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wrocławska Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej...

  • 1. Data: 2006-09-08 08:05:46
    Temat: Wrocławska Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej...
    Od: 3lancer <3...@v...pl>

    Witam,

    Własnie takie coś znalazłem w necie. Prowadzą m.in. studia podyplomowe
    np z inzynierii oprogramowania (www.podyplomowe.com.pl) - powiedzcie mi
    proszę czy po pierwsze - jest realne nauczenie studenta w ciągu 3
    semstrów "inżynierii programowania", po drugie - na ile tego typu
    szkółka jest wiarygodna i robi to dobrze...

    może ktoś z was ma jakieś doświadczenia z nimi??

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-09-08 09:23:36
    Od: "M...@g...bla.bla.com" <M...@g...com>

    3lancer napisał(a):
> [...]
    > np z inzynierii oprogramowania (www.podyplomowe.com.pl) - powiedzcie mi
    > proszę czy po pierwsze - jest realne nauczenie studenta w ciągu 3

    jesli chcesz sie przylozyc, to nauczysz sie tego w ciagu miesiaca, a
    jak musisz wiedziec to w ciagu tygodnia opanujesz podstawy - sam. jesli
    potrzebujesz jakiegos konkretnego papierka, to kursy przygotowujace do
    io z konkretnej metodyki, jest kilka stopni - od base (nieodnawialne
    zwykle) po advanced project managera, ktory musi byc odnawiany co kilka
    lat i zeby przystapic do niego trzeba miec duuuuuzo potwierdzonego
    doswiadzenia.
    to jedno.
    dwa. zastanow sie, czy aby na pewno potrzebujesz tego, tzn czy zahacza
    to o twoja planowana sciezke kariery i czy kiedykolwiek do czegokolwiek
    ci sie to przyda.

  • 3. Data: 2006-09-08 09:53:48
    Od: 3lancer <3...@v...pl>

    zastanow sie, czy aby na pewno potrzebujesz tego, tzn czy zahacza
    > to o twoja planowana sciezke kariery i czy kiedykolwiek do czegokolwiek
    > ci sie to przyda.

    Tak naprawdę ja tam się nie mam zamiaru wybierać...z ciekawości
    przeglądałem różne strony i cały czas nie mogę zrozumieć po co komu
    takie studia...

  • 4. Data: 2006-09-08 10:29:50
    Od: "M...@g...bla.bla.com" <M...@g...com>

    3lancer napisał(a):
> [...]
    >
    > Tak naprawdę ja tam się nie mam zamiaru wybierać...z ciekawości
    > przeglądałem różne strony i cały czas nie mogę zrozumieć po co komu
    :)
    no coz... ja zrobilam sobie podyplomowo project management w IT (tylko
    w troszke innej instutucji), ale docelowo mam zamiar byc PM, wiec to
    jakby pierwszy stopien wtajemniczenia. Poniewaz chwilowo nie zarzadzam
    projektem w it nawet najmniejszym, tylko dokumentacja, wiec strzepki
    wiedzy sie przydaja, ale z czasem, kto wie?:-) i oczywiscie mam juz
    jeden papierek:)

  • 5. Data: 2006-09-08 18:38:26
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "3lancer" <3...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Tak naprawdę ja tam się nie mam zamiaru wybierać...z ciekawości
    > przeglądałem różne strony i cały czas nie mogę zrozumieć po co komu takie

    Po co?
    Zeby zarobic.
    Komu?
    Tym, ktorzy to organizuja.

    sz. & http://szomiz.republika.pl/dod/draco/

  • 6. Data: 2006-09-09 09:15:00
    Od: "Zapracowany" <w...@e...mn>

    > Tak naprawdę ja tam się nie mam zamiaru wybierać...z ciekawości
    > przeglądałem różne strony i cały czas nie mogę zrozumieć po co komu takie
    > studia...

    masz na myśli uczelnię, czy ogólnie kierunek studiów (IO)?