PracaGrupypl.praca.dyskusjeWrocław - Programista C++ - jakie zarobki? › Wrocław - Programista C++ - jakie zarobki?
  • Data: 2010-01-13 20:04:46
    Temat: Wrocław - Programista C++ - jakie zarobki?
    Od: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich

    Ile mozna sobie zyczyc kasy za prace jako programista C++ we Wrocławiu.
    Na okresie próbnym i na stale?

    Z C++ ostatnio miałem mało styczzności(tak na powaznie to na studiach
    jakies 3-4 lata temu i od kilku miesiecy sobie pisze jakies programiki).
    W miedzyczasie pracowalem ok 7 miesiecy jako admin i dość sporo było
    programowania, ale głównie Perl.

    Jak myślicie, ile podaać, żeby mnie wogole brali pod uwage.