PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wracając do Opcomu

  • 1. Data: 2003-01-08 17:09:23
    Temat: Wracając do Opcomu
    Od: Diesel <k...@w...pl.invalid>

    Witam Grupowiczów

    W wątku Message-ID: <1c2v6xk2zjiw4$.dlg@news.o.p.e.c.org> poruszyłem
    sprawę dotyczącą problemu z otrzymaniem wynagrodzenia, za wykonaną pracę
    dla tej firmy. Obiecałem się odezwać po wszystkim, więc to niniejszym
    czynię (dodatkowo na prośbę jednej osoby). Cała sprawa została
    załatwiona pozytywnie, tzn. po wielu wyjaśnieniach na drodze mailowej,
    otrzymałem całe wynagrodzenie, należne mi zgodnie z warunkami zawartymi
    w umowie, na które się zgodziłem. Fakt, ze całej sprawie towarzyszyło
    nerwowe napięcie, ale na szczęście wszystko się wyjaśniło. Na ile mi
    wiadomo, głównym powodem okazały się zaginione certyfikaty, które co
    prawda były wysłane do Krakowa pocztą razem z jedną z umów, ale
    niestety, nie podpisane przeze mnie :), zostały odłączone od umowy (na
    której swoją drogą były moje dane), przez co później problemem okazało
    się przypisanie ich do mojej osoby, a w konsekwencji, niemożliwe było
    prawidłowe naliczenie wynagrodzenia. W wyniku korespondencji z dwiema
    osobami z firmy, cała sprawa, na ile mi wiadomo, wywołała małe
    zamieszanie w firmie, dzieki czemu certyfikaty się szybko odnalazły i
    sprawa została zamknięta. Zdaje sobie sprawę, że jak widać, część winy
    jest po mojej stronie (brak podpisu), ale "nieprzemyślane" przeglądanie
    i segregowanie dokumentów do druga strona medalu ;) Poza tym, dzieki
    uprzejmosci pani zajmujacej się finansami, część pieniędzy otrzymałem
    szybciej, wbrew polityce jaką się stosuje wobec byłych pracowników :)
    (za co dzięki :). Ale apropo's polityki jaką firma stosuje wobec
    współpracowników, z całą stanowczością uważam że jest tam wiele do
    zrobienia. Szczególnie jeśli chodzi o zasady współpracy, a w
    szczególności sposobów rozliczenia byłych pracowników. Nie może być tak,
    że o wielu sprawach pracownik dowiaduje się po ostrej, osobistej
    ingerencji :) I nie może być tak, że dla niektórych z kadry
    zarządzającej (mam na myśli jedną osobą) pracownik jest istotny tylko
    dla momentu kiedy stanowi pracownika, a później traktuje się go jak
    "powietrze". Podkreślam, że takie traktowanie spotkało mnie ze strony
    jedenj osoby, ale piastującej, jakby nie patrzeć wysokie stanowisko w
    oddziale firmy w Katowicach. Coż, mam tylko nadzieję, że obydwie strony
    (więc i ja :) coś wyniosą z całej sprawy, ja się tylko utwierdziłem w
    przekonaniu że o swoje trzeba walczyć (no i nie zapomnieć się czasami
    podpisać :).
    --
    Pozdrowienia
    Diesel

  • 2. Data: 2003-01-09 17:32:53
    Temat: Re: Wracając do Opcomu
    Od: gryz0N <g...@i...pl>

    Diesel napisał:

    > Podkreślam, że takie traktowanie spotkało mnie ze strony
    > jedenj osoby, ale piastującej, jakby nie patrzeć wysokie stanowisko w
    > oddziale firmy w Katowicach.

    Tak z ciekawosci, kobieta czy mezczyzna? :)

    Ja zrezygnowalem ze wspolpracy z nimi po tym jak zakwestionowali
    autentycznosc certyfikatow.

    [ Gregor "gryz0N" || gryzon(at)irc.pl || GG 742786 ]

  • 3. Data: 2003-01-10 17:11:43
    Od: Diesel <k...@w...pl.invalid>

    W tejże wiadomości <avkihl$31i$1@news.tpi.pl>, gryz0N męcząc swoją
    biedną klawiaturkę wystukał co niżej:

    > Tak z ciekawosci, kobieta czy mezczyzna? :)

    Akurat tutaj miałem na myśli męszczyznę :)

    --
    Pozdrowienia
    Diesel

  • 4. Data: 2003-01-10 21:19:03
    Od: Diesel <k...@w...pl.invalid>

    W tejże wiadomości <1mkb38xgllvms$.dlg@news.o.p.e.c.org>, Diesel męcząc
    swoją biedną klawiaturkę wystukał co niżej:

    > W tejże wiadomości <avkihl$31i$1@news.tpi.pl>, gryz0N męcząc swoją
    > biedną klawiaturkę wystukał co niżej:

    > Akurat tutaj miałem na myśli męszczyznę :)

    Taa, tylko dak dalej :) oczywiście mało być mężczyznę :)

    --
    Pozdrowienia
    Diesel