PracaGrupypl.praca.dyskusje › opsi stanowiska POMOCY

  • 1. Data: 2003-01-08 11:15:41
    Temat: opsi stanowiska POMOCY
    Od: "Aragorn" <a...@i...pl>

    witam
    musze wykonac na zaliczenie kilka opisow stanowisk pracy i mam zrobic opis
    MISTRZA W ZAKŁADZIE KRAWIECKIM problem w tym ze nie wiem jakie obowiazki ma
    taka osoba czym sie zajmuje czy współracuje z kims wew i na zew
    prosze o wszelkie sugestie na ten temat

    dziekuje i pozdrawiam
    Aragorn

  • 2. Data: 2003-01-08 23:35:59
    Temat: Re: opsi stanowiska POMOCY
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Aragorn" <a...@i...pl> writes:

> [...]
    > MISTRZA W ZAKŁADZIE KRAWIECKIM problem w tym ze nie wiem jakie obowiazki ma
    > taka osoba czym sie zajmuje czy współracuje z kims wew i na zew

    znajdz jakiegos mistrza kawieckiego w miejscu, gdzie mieszkasz, i
    zapytaj sie go jakie ma obowiazki, jak wyglada jego praca.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net