PracaGrupypl.praca.dyskusje › referencje ???

  • 1. Data: 2003-01-08 11:40:57
    Temat: referencje ???
    Od: "gregor" <f...@i...pl>

    Zwracam się z prośbą o jakiekolwiek informacje dotyczące tematu "referencji"
    (dla pracownika odchodzącego z firmy).
    Czy istnieje jakiś formalny wzór lub sposób pisania tak jak cv lub list mot.
    Jak powinien być skonstruowany i jak powinien wyglądać taki profesjonalny
    dokument.
    Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na ten temat?

    f...@i...pl

  • 2. Data: 2003-01-08 23:41:36
    Temat: Re: referencje ???
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "gregor" <f...@i...pl> writes:

> [...]
    > Jak powinien być skonstruowany i jak powinien wyglądać taki profesjonalny
    nic skomplikowanego.

    punkt pierwszy i najwazniejszy: kogo wybierasz.
    musza to byc ludzie, ktorzy maja o tobie dora opinie - zanim ich
    dodasz do listy, zapytaj, jak o tobie beda mowic i co.
    jesli zle lb nieciekawie nie dodawaj.
    po drugiem powinny to byc osoby, ktore z toba pracowaly/wspolpracowaly
    i cie znaja od strony zawodowej: szef, wsplpracownik na jednym
    projkcie etc.

    reszta jest ju prosta.
    kzda pozycja powinna zawierac imie, nazwisko, krotki opis zawodowych
    kontaktow tej osoby z toba - a raczej to, kim dla ciebie byla
    (np. manager, wspolautor projektu, podlegly ci pracownik etc.)
    oraz kontakt d tej osoby. najlepiej, zeby byl jej adres podany i
    telefon/email pod ktorym jest dostepna.

    i tyle.
    zwykle 3-4 osoby w zupelnosci wystarczaja.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net