PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wolne w dzień egzaminu

  • 1. Data: 2005-06-20 06:32:36
    Temat: Wolne w dzień egzaminu
    Od: "Piotr" <g...@o...pl>

    Witajcie

    Czy zgodnie z obowiązującymi przepisami pracodawca może/musi udzielić wolnego w
    dniu składania przez pracownika egzaminu licencjackiego? Czy w kodeksie pracy
    istnieje jakis zapis regulujący tego typu sytuację?

    PS
    za odpowiedzi typu "tak po złożeniu wniosku o urlop" dziękuję

  • 2. Data: 2005-06-20 13:34:05
    Temat: Re: Wolne w dzień egzaminu
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > PS
    > za odpowiedzi typu "tak po złożeniu wniosku o urlop" dziękuję

    Nie.

    L.

  • 3. Data: 2005-06-20 13:36:46
    Od: "Tomasz" <t...@g...net>

    Piotr wrote:
> [...]
    > wolnego w dniu składania przez pracownika egzaminu licencjackiego?
    > Czy w kodeksie pracy istnieje jakis zapis regulujący tego typu

    (kiedys bylo, czy jest to nie wiem...) jesli to pracodawca cie wyslal na
    studia, to musi ci udzielic urlopu szkoleniowego w wymiarze (do znalezienia
    w kodeksie pracy), jesli sam sie wyslales, to niestety twoj problem

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2005-06-20 22:38:32
    Od: "gromax" <gromax@NOSPA_M.interia.pl>

    > (kiedys bylo, czy jest to nie wiem...)
    jest

    > jesli to pracodawca cie wyslal na
    > studia, to musi ci udzielic urlopu szkoleniowego w wymiarze (do
    znalezienia
    > w kodeksie pracy), jesli sam sie wyslales, to niestety twoj problem
    a dokładniej - jest coś takiego jak urlop szkolny (szkoleniowy), ale odnosi
    się on jedynie do pracowników którzy mają podpisaną umowę z pracodawcą o
    dokształcaniu (zreszta to się dodatkowo wiąże z możliwością
    współfinansowania przez pracodawcę kosztów nauki , dojazdu itp).

    Pracodawca może ci udzielic urlopu wypoczynkowego i/lub bezpłatnego. po to
    ma się swój wolny czas w pracy, żeby go wykorzystać zgodnie ze swoją
    potrzebą. można wyjechac na wakacje, można przestać w ogonkach w urzedach,
    mozna się uczyć. wolna wola

    Co do kodeksu pracy - najłatwiej jest samemu znaleźć i przeczytać
    odpowiednie przepisy.

    i ad. PS - tak, po złożeniu wniosku o urlop

    > --
    > Tomek

    gro

  • 5. Data: 2005-06-21 20:36:25
    Od: bazzzant <b...@p...onet.pl>

    gromax napisał(a):

    > Co do kodeksu pracy - najłatwiej jest samemu znaleźć i przeczytać
    > odpowiednie przepisy.

    Tyle że w kodeksie niech nie szuka a tu:

    Dz. U. Nr 103, poz. 472, 29 października 1993 r.

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ
    ORAZ MINISTRA PRACY I POLITYKI SOCJALNEJ

    z dnia 12 października 1993 r.

    w sprawie zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych
    i wykształcenia ogólnego dorosłych.

    --
    zzz