PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wlasna dzialalnosc + kontrakt

  • 1. Data: 2004-02-26 13:04:16
    Temat: Wlasna dzialalnosc + kontrakt
    Od: "rfk" <r...@p...onet.pl>

    Witam,

    Pewna powazna firma zaproponwala mi zatrudnienie, ale pytaja, czy bylbym
    sklonny otworzyc swoja dzialalnosc gospodarcza i podpisac z nimi odpowiedni
    kontrakt.

    Jestem zielony w temacie otwarcia i prowadzenia wlasnej dzialalnosc i
    gospodarczej.

    Chyba zadaje zle pytania do Googli, bo niczego konkretnego nie moge znalesc.

    Czy moglibyscie mi wskazac dobre serwisy www, skad moge sie dowiedziec co i
    jak, krok po kroku, jak zalozyc i potem jak poprawnie prowadzic swoja firme?

    BTW: czy jest tez gdzies informacja, jakie sa plusy i minusy takiego
    zatrudeniania w porownaniu z umowa o prace?

    Z gory dziekuje za wszelkie adresy, uwagi, opinie, porady.

    Pozdrawiam,

    rfk

  • 2. Data: 2004-02-26 13:34:52
    Temat: Re: Wlasna dzialalnosc + kontrakt
    Od: "SylwesterN" <nowalski.sylwester@[bez_spamu]gazeta.pl>

> [...]
    odpowiedni
    > kontrakt.[...]
    > Chyba zadaje zle pytania do Googli, bo niczego konkretnego nie moge
    Chyba tak, bo pełno pomocy w tym temacie - co i gdzie trzeba załatwiać.

    > Czy moglibyscie mi wskazac dobre serwisy www, skad moge sie dowiedziec co
    > jak, krok po kroku, jak zalozyc i potem jak poprawnie prowadzic swoja
    firme?
    Jak poprawnie... hmmm... jeśli Twoja działalność będzie sprowadzała się do
    wystawiania jednej faktury na miesiąc i niewielu kosztach to możesz sobie
    firmę poprowadzić sam bez większych stresów (są chyba nawet darmowe softy do
    pomocy w takich sprawach, lub np serwis www.ifirma.pl ). Jeśli działalność
    Twoja się zwiększy... no to może lepszym rozwiązaniem będzie zatrudnienie
    księgowej.

    > BTW: czy jest tez gdzies informacja, jakie sa plusy i minusy takiego
    > zatrudeniania w porownaniu z umowa o prace?
    Hmm.. to zależy raczej od firm z którymi współpracujesz, jak i od Twojego
    podejścia.
    Bardzo subiektywna to ocena - osobiście wolałbym umowę o pracę (mniej pracy
    trzeba w to włożyć), ale wtedy i zarobek miałbym niestety inny(mniejszy....)

    A.. i uważaj na umowę którą dostaniesz od pracodawcy.. Skonstruowana powinna
    być tak, żeby w razie czego nie było się o co przyczepić...
    pozdrawiam,
    Sylwek

  • 3. Data: 2004-03-01 19:07:25
    Od: "4 roses" <4...@i...nospam.pl>

    jak dla mnie 45 zł + vat miesięcznie za program do prowadzenia KPiR to
    bandycka cena.
    Za niewiele wiecej mozna zlecic prowadzenie ksiegi do biura rachunkowego.

    Rosie