PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wklepywanie danych z USA

  • 1. Data: 2004-07-19 09:29:05
    Temat: Wklepywanie danych z USA
    Od: "Tommy" <t...@o...pl>

    Witam,

    Czy ktoś może mi podać adresy firm (przykładowo ze Stanów choć niekoniecznie
    ;) ),które poszukują osób do wprowadzania danych zdalnie?Jestem wogóle
    ciekaw czy na takiej pracy da sie coś zarobić ,czy gra jest warta świeczki?

    Z góry dziękuje za pomoc
    Tommy

  • 2. Data: 2004-07-20 12:33:51
    Temat: Re: Wklepywanie danych z USA
    Od: roman <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik Tommy napisał:
> [...]
    > ciekaw czy na takiej pracy da sie coś zarobić ,czy gra jest warta świeczki?

    może sie przyda, wątek z grupy regionalnej o Infortex:
    http://tiny.pl/g61

    --
    roman