PracaGrupypl.praca.dyskusje › Programista MS Access/Praca zdalna/Umowa o dzielo

  • 1. Data: 2004-07-19 08:20:57
    Temat: Programista MS Access/Praca zdalna/Umowa o dzielo
    Od: "SJ" <s...@N...klub.chip.pl>

    Szukam osoby zainteresowanej napisaniem prostej aplikacji dla MS Access.
    Baza danych 3-4 tabel. Odczyt, dodawanie, zmiana rekordow. Preferowany
    Visual Basic.
    Szacuje ze maks 5 okienek.

    Prosze o kontakt osoby z doswiadczeniem w pisaniu tego typu aplikacji oraz
    mogacych sie zajac sprawa od razu.
    Prosze podac szacunkowy koszt wykonania.

    Kontakt na adres s...@N...klub.chip.pl

  • 2. Data: 2004-07-19 08:23:18
    Od: "SJ" <s...@N...klub.chip.pl>

    Ooops, nie na ta grupe mialo isc. Sorki

  • 3. Data: 2004-07-19 08:43:35
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "SJ" <s...@N...klub.chip.pl> wrote in message
    > Ooops, nie na ta grupe mialo isc. Sorki
    A nie można było anulować wiadomości? Ja myślę, że obydwa posty miały tu
    iść.
    PLONK Warning.

    --
    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623

  • 4. Data: 2004-07-19 09:03:24
    Od: "SJ" <s...@N...klub.chip.pl>

    > "SJ" <s...@N...klub.chip.pl> wrote in message
    > A nie można było anulować wiadomości? Ja myślę, że obydwa posty miały tu
    > iść.
    > PLONK Warning.

    Nawet probowalem, ale czy outlook na to pozwala?

    Slawek

  • 5. Data: 2004-07-19 09:27:42
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 19 Jul 2004 11:03:24 +0200, SJ <s...@N...klub.chip.pl> napisał:

    > Nawet probowalem, ale czy outlook na to pozwala?
    > Slawek

    Podobno to serwer news onetu nie uznaje cancel

    A przy okazji tego Plonk Warning to nie wiem, czy walka o brak ogloszen na
    grupie dyskusyjnej jest zgodna z kryteriami przyjetymi przy jej zakladaniu

    Data:1997/12/02
    pl.praca.dyskusje

    Grupa ma byc miejscem, gdzie odbywalyby sie dyskusje nt. ofert
    pracy, samej specyfiki pracy w Polsce i na swiecie, itp. Bedzie
    to takze miejsce dla ofert pracy nie zamieszczonych z roznych
    powodow na pl.praca.oferowana. Generalnie tematy poruszane na
    tej grupie beda w rozny sposob poruszac temat pracy w Polsce i
    byc moze na swiecie.

    http://groups.google.com/groups?q=praca+group:pl.new
    s.nowe-grupy&hl=pl&lr=&ie=UTF-
    8&group=pl.news.nowe-grupy&selm=CFV1-pl.praca.oferow
    ana%40usenet.pl&rnum=1

  • 6. Data: 2004-07-19 20:33:38
    Od: "andy" <a...@z...adres.pl>

    Użytkownik "motto" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > "SJ" <s...@N...klub.chip.pl> wrote in message
    > A nie można było anulować wiadomości? Ja myślę, że obydwa posty miały tu
    > iść.
    > PLONK Warning.

    UNPLONK ;-). Przeczytaj założenia dla tej grupy - tutaj także można
    umieszczać ogłoszenia o pracę.

    Npzdr.
    Andy

  • 7. Data: 2004-07-20 07:26:32
    Od: "SLaw" <s...@h...pl>

    > UNPLONK ;-). Przeczytaj założenia dla tej grupy - tutaj także można
    > umieszczać ogłoszenia o pracę.

    Tylko ja niestety po zamieszczeniu ogloszenia (potem je usunolem) zostalem
    pozbawiony mozliwosci wysylania wiadomosci. Musialem przejsc z
    news.gazeta.pl na tpi ;)

  • 8. Data: 2004-07-20 08:50:50
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 20 Jul 2004 09:26:32 +0200, SLaw <s...@h...pl> napisał:

    > Tylko ja niestety po zamieszczeniu ogloszenia (potem je usunolem)
    > zostalem
    > pozbawiony mozliwosci wysylania wiadomosci. Musialem przejsc z
    > news.gazeta.pl na tpi ;)

    Wynika to z nadgorliwosci admina news agory.
    Czy wyjasnil ci cokolwiek odnosnie przyczyn odciecia od serwera i czy dal
    link na zrodla na podstawie ktorych mozna wnioskowac o zakazie
    publikowania ogloszen na tej grupie?

    ja naprzyklad podalel link do zalozen przy powstawaniu grupy
    praca.dyskusje dgdzie wyraznie pisze cos wrecz przeciwnego.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 9. Data: 2004-07-20 09:30:44
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    > ja naprzyklad podalel link do zalozen przy powstawaniu grupy
    > praca.dyskusje dgdzie wyraznie pisze cos wrecz przeciwnego.

    To tylko Twoja interpretacja. Na szczęście.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 10. Data: 2004-07-20 15:36:57
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 20 Jul 2004 09:30:44 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@h...pl> napisał:

    > To tylko Twoja interpretacja. Na szczęście.

    Jak interpretacja.
    To jest zwiezle jak konstytucja USA

    TEMATYKA GRUPY / GROUP CHARTER