PracaGrupypl.praca.dyskusje › Witam wszystkich

  • 1. Data: 2006-01-10 08:23:15
    Temat: Witam wszystkich
    Od: "tootaatoo" <t...@i...pl>

    Czy wypowiedzenie zmieniające jest waszym zdaniem rzeczywistym podowodem
    chęci rozwiązania stosunku pracy z pracownikiem czy może próbą
    zdyscyplinowania pracownika do lepszej pracy,albo wręcz rzeczywistym
    mobingiem bo przecież wiadomo że jak ktoś zarabiał 2000 tys.zł a zaproponuje
    mu się że zamiast niego samego będzie jeszcze inna osoba i trzeba się
    podzielić z nim tym wynagrodzeniem czyli otrzymując już tylko 1000 tys.zł to
    są to warunki nie do przyjęcia i de facto trzebaby odmówić
    Swoją drogą czemu pracodawca woli się bawić w wypowiedzenie zmieniające a
    nie od razu wypowiedzieć pracownikowi umowę???
    Pozdrawiam wszystkich

  • 2. Data: 2006-01-10 09:15:29
    Temat: Re: Witam wszystkich
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu tootaatoo porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > zaproponuje mu się że zamiast niego samego będzie jeszcze inna osoba i
    > trzeba się podzielić z nim tym wynagrodzeniem czyli otrzymując już tylko
    Mysle ze jakbym zarabial 2000 tys i by mi ktos zaproponowal obnizke do
    1000 tys zl (rozumiem m-cznie) to bym zbytnio nie protestowal... 2mln
    czy 1mln/m-c to i tak jest duzo ;P
    to są to warunki nie do przyjęcia i de facto trzebaby odmówić
    > Swoją drogą czemu pracodawca woli się bawić w wypowiedzenie zmieniające
    > a nie od razu wypowiedzieć pracownikowi umowę???
    Pewnie dlatego ze chyba nie mozna zbyt prosto bez powodu zwolnic
    pracownika... trzeba podac chyba uzasadnienie, na pewno jesli w ciagu
    jakiegos okresu po zwolnieniu sie bedzie chcialo przyjac kogos na jego
    miejsce to nalezy najpierw zaproponowac to stanowisko temu zwolnionemu
    pracownikowi itp
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-01-10 09:37:52
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    tootaatoo <t...@i...pl> wrote:

> [...]
    > podzielić z nim tym wynagrodzeniem czyli otrzymując już tylko 1000 tys.zł to

    Ty lepiej napisz w jakiej firmie takie zarobki sa... Bo zakladam, ze to
    miesiecznie. Ja tam moge isc nawet kible sprzatac (za powiedzmy 30k
    miesiecznie). A o milionie albo dwoch to mi sie nie snilo nawet :)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2006-01-10 23:35:58
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:
    > Ja tam moge isc nawet kible sprzatac (za powiedzmy 30k miesiecznie).

    Czego to człowiek dla kasy nie zrobi... a buty byś wylizał Billowi Gatesowi
    za 100 tys. dolarów czy mało? :)

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1