PracaGrupypl.praca.dyskusje › Teleadreson W-wa

  • 1. Data: 2006-01-09 22:50:39
    Temat: Teleadreson W-wa
    Od: "Kam" <j...@w...pl>

    witam,czy ktos z Was pracuje lub pracowal w tej firmie? a moze ktos byl
    tylko na rekrutacji...jak to wszystko przebiega? jakie wrazenia? dodam ze
    chodzi o stanowisko Przedstawiciela Handlowego/specjalista ds reklamy.

  • 2. Data: 2006-01-12 19:54:56
    Temat: Re: Teleadreson W-wa
    Od: "Konrad Zach" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Kam" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > witam,czy ktos z Was pracuje lub pracowal w tej firmie? a moze ktos byl
    > tylko na rekrutacji...jak to wszystko przebiega?

    Witaj

    Uczestniczyłem w 2 etapach rekrutacji, 3ci sobie odpuściłem.. :)

    Pragnę nadmienić, że rekrutację prowadziła firma zewnętrzna X z Warszawy.

    I etap - rozmowa o niczym. Test ze znajomości Internetu - musiałem wyszukać
    w google program do PITów na bieżący rok. Później proste zadania w Word i
    Excel - w sumie 10 min "wytężonej" pracy :)

    II etap po około tygodniu - rozmowa z przedstawicielką Teleadreson. Pytania
    ogólne i mocno oklepane typu : gdzie się widzisz za 5 lat oraz kto jest
    twoim ideałem i wzorem postępowania :)

    Ogólne wrażenia takie sobie. Wynagrodzenie zasadnicze 2500 brutto , w
    początkowej fazie latanie z wywieszonym językiem po klientach , potem
    podobno samochód służbowy. Poza tym komputer + blueconnect ale nie znam
    szczegółów rozliczania się z użytkowania wszystkich tych cudów techniki.

    Powodzenia,

    Konrad

  • 3. Data: 2006-01-17 12:27:20
    Od: "zoe iks" <z...@W...gazeta.pl>

    Kam <j...@w...pl> napisał(a):

    > witam,czy ktos z Was pracuje lub pracowal w tej firmie? a moze ktos byl
    > tylko na rekrutacji...jak to wszystko przebiega? jakie wrazenia? dodam ze
    > chodzi o stanowisko Przedstawiciela Handlowego/specjalista ds reklamy.

    pracowałam dla nich w centrali w gdańsku i szczerze nie polecam. rozmijają się
    z prawdą w zupełnie podstawowych kwestiach ... np. na rekrutacji pensję netto
    mylą z brutto. a poza tym szef firmy, to mega przypadek gbura i sknery...
    samochód i laptop to tylko takie żarty:)