PracaGrupypl.praca.dyskusje › InterActive Vision

  • 1. Data: 2002-02-27 20:40:15
    Temat: InterActive Vision
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    witam,

    wszyscy narzekaja na wysokie koszty pracy, ze sie nie oplaca nikogo
    zatrudniac etc.
    tak sie sklada, ze niedawno szukalem bezplatnego kilku miesiecznego stazu w
    1 mln aglomeracji
    (nie w-wa), umiescilem pare ogloszen w sieci i zadnego efektu, dlatego mam
    watpliwosci
    czy faktycznie przeszkoda w zatrudnieniu sa wysokie koszty, czy moze cos
    zupelnie innego
    na marginesie dodam, ze mozna zdobyc doswiadczenie jesli sie tylko bardzo
    tego chce
    ja koncze studia dzienne i podyplomowe, mam pare lat dosw. zawodowego
    dzialalem w 2 org. st. nie rezygnujac przy tym z "zycia studenckiego" i
    setki innych rzeczy
    ale jak to mowia - "no pain, no gain" ;-)

    pozdrovki,
    millo

    www.net-vision.prv.pl
    czy jestes gotowy na wyzwanie ?