PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wierzytelności - czas odpowiedzi od Komisarza

  • 1. Data: 2003-04-03 12:39:26
    Temat: Wierzytelności - czas odpowiedzi od Komisarza
    Od: "Dexter" <g...@o...pl>

    Witam !!!!
    Zwracam sie do grupowiczow z nastepujacym problemem :

    W firmie w ktorej pracowalem przeprowadzany jest proces upadlosci przez
    Syndyka Masy Upadłosci . Zostalem zwolniony na mocy art 7a.
    Nalezalo mi sie odszkodowanie oraz odprawa ale Syndyk zakwestionowal czas
    pracy ( staz ) w upadajacej firmie w wyniku czego blednie naliczono moje
    odszkodowanie.
    Zlozylem pozew do Sadu Pracy o zaplate ale niestety Sedzia prowadzaca sprawe
    stwierdzila ze jezeli toczy sie postepowanie upadlosciowe to jedynie moge
    dochodzic swoich ( wierzytelnosci ) w Sadzie Gospodarczym ktory nadzoruje
    upadlosc.
    Zglosilem swoja wierzytelnosc do Sedziego Komisarza i tutaj mam pytanie :
    Minelo juz 80 dni jak zlozylem pismo do Komisarza Sadu Gospodarczego z
    prosba o odpowiedz w jakim punkcie jest moja wierzytelnosc niestety nie mam
    zadnej odpowiedzi.
    Moje pytanie co robic dalej czy jest jakis termin obligujacy Komisarza do
    udzielenia odpowiedzi oraz w jakim terminie jest zobowiazany to wyplacenia
    wierzytelnosci ???
    Pozdr Andrzej