PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak sie nazywa zawod polegajacy na wachaniu?

  • 1. Data: 2003-04-03 09:36:22
    Temat: Jak sie nazywa zawod polegajacy na wachaniu?
    Od: "Tomasz Dryjanski" <t...@h...com>

    Pytanie moze brzmi zabawnie, ale jest jak najbardziej serio.
    Slyszalem, ze osoby obdarzone czulym i analitycznym wechem sa bardzo cenione
    przez firmy produkujace aromaty spozywcze, perfumy, itp.
    Jak sie nazywaja po polsku te zawody?

    T. D.

  • 2. Data: 2003-04-03 11:50:10
    Temat: Re: Jak sie nazywa zawod polegajacy na wachaniu?
    Od: "KrzysztofM" <krzysiek@_NOSPAM_dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "Tomasz Dryjanski" <t...@h...com> napisał w
    wiadomości news:qdctl-bj1.ln1@fliwarsln02.warsaw.intl.fritolay.
    pvt...
> [...]
    cenione
    > przez firmy produkujace aromaty spozywcze, perfumy, itp.

    hmmm.... kiper to wtedy jak próbuje smakiem..... nie wiem czy także - jeśli
    chodzi o zapach?

    pozdr
    Krzysiek

  • 3. Data: 2003-04-03 12:05:59
    Od: "Evian" <e...@g...pl>

    "Tomasz Dryjanski" <t...@h...com> wrote in message
> [...]
    cenione
    > przez firmy produkujace aromaty spozywcze, perfumy, itp.

    Jak byłam we Francji w fabryce perfum to nasza przewodniczka po tej fabryce
    (Polka z pochodzenia mówiaca po polsku) taką osobę nazywała po prostu "NOS".
    Nie wiem czy np. nie jest to kalka jezykowa z francuskiego ale właśnie
    takim słowem sie posługiwała.

    Gosia

  • 4. Data: 2003-04-03 12:56:08
    Od: "Mariusz" <m...@g...pl>

> [...]
    cenione
    > przez firmy produkujace aromaty spozywcze, perfumy, itp.

    Niuchacz, Wąchacz.

    Pozdr
    Mario