PracaGrupypl.praca.dyskusje › kwota brutto a netto i ekwiwalent!pilne!pozew!

  • 1. Data: 2004-04-14 18:34:27
    Temat: kwota brutto a netto i ekwiwalent!pilne!pozew!
    Od: "seni" <s...@w...pl>

    Z góry odpowiadam, że wiem, że są kalkulatory wynagrodzeń, ale w każdym
    wychodzi mi inna kwota netto, więc proszę o pomoc.
    824 zł brutto ile to będzie netto? Umowa o pracę, miejsce pracy poza
    miejscem zamieszkania.
    Potrzebuję kwotę netto za luty i za niepełny marzec (do 29.03 - rozwiązanie
    umowy) oraz ekwiwalent za 5 dni urlopu.

    Przy okazji jeśli ktoś orientuje się w kwestii diet za wyjazdy służbowe, to
    mam kilka wątpliwości - czy w firmie prywatnej (transport międzynarodowy)
    pracodawca sam ustala wysokość diety zagranicznej i jak jest z wysokością
    diet krajowych? Czy te "ustawowe" obowiązują tylko w budżetówce?

    Proszę o pomoc, bo właśnie walczę z pozwem do Sądu Pracy. Niestety kolejny
    pracodawca próbuje wymigać się od płacenia.
    Wielkie dzięki za wszelkie info.

    Pozdr
    seni