PracaGrupypl.praca.dyskusjeWidełki płacowe netto dla asystenta działu analiz. › Widełki płacowe netto dla asystenta działu analiz.
  • Data: 2004-08-12 22:08:48
    Temat: Widełki płacowe netto dla asystenta działu analiz.
    Od: sir Szewc <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Aplikuję na takie stanowisko, nie wiem dla jakiej firmy, bo rekrutację
    przeprowadza oczywiście biuro doradztwa. W ofercie nie jest wymagane
    wyższe doświadczenie ponadto nie sformułowano konkretnych wymagań
    dotyczących pracy. Prawdopodobnie sporo pracy z Excellem i Accessem.
    Jakie waszym zdaniem zaproponować wynagrodzenie?
    Mam wykształcenie wyższe, ale żadnego doświadczenia w pracach na umowę o
    pracę.

    pozdr.
    sir Szewc