PracaGrupypl.praca.dyskusje › Whirlpool-nagonki

  • 51. Data: 2008-10-03 14:51:12
    Temat: Re: Whirlpool-nagonki
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jotte pisze:

    > Znowu to samo.
    > Chłopie nie zmyślaj już, nie cuduj, bo zaraz wymyślisz 25 lat
    > pozbawienia wolności za puszczenie bąka w tramwaju

    A Ty, podając przykład, że jednak znajdą się ludzie puszczający bąki
    w tramwaju, będziesz dowodził, że widocznie im się to opłaca :)

    Po części masz rację: skoro pracodawca zatrudnia kogoś na umowę o
    pracę, to znaczy że powinien na pracowniku jeszcze zarobić. Z tym że nie
    oznacza to, że przymus stosowania umowy o pracę (a jest taki) jest dla
    niego opłacalny. Mało tego, myślę, że gro pracowników wolałoby zarabiać
    o połowę więcej, jeśli dzięki temu mogliby pocałować kodeks pracy w
    ostatni artykuł.

    Ale nie mogą. O zamiarze zawarcia lub nie UOP nie decydują strony,
    ale charakter wykonywanej pracy.

    Stosowanie KP daje duże straty zarówno dla jednostek, jak i dla
    gospodarki.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz