PracaGrupypl.praca.szukana › ...::::: Webdesigner, webworker :::::..

  • 1. Data: 2005-02-05 21:26:16
    Temat: ...::::: Webdesigner, webworker :::::..
    Od: Kriskier <w...@d...net.invalid>

    Szukam pracy, najchętniej przy tworzeniu stron WWW.
    Może być też zajęcie związane z redagowaniem tekstów, uzupełnianiem
    contentów, wprowadzaniem danych, obróbką grafiki...

    Pracuję dokładnie, jestem dobrze zorganizowany, w razie potrzeby uczę się
    szybko, ponieważ tworzenie stron jest moją pasją ciągle pogłębiam swoją
    wiedzę i poszerzam umiejętności, jestem solidny i rzetelny oraz kreatywny.

    Więcej o mnie na: http://my.sites.pl

    --
    W adresie: usuń .invalid, zamień miejscami małpę i pierwszą kropkę.
    | http://my.sites.pl |