PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy w Częstochowie

  • 1. Data: 2005-02-05 22:45:28
    Temat: Szukam pracy w Częstochowie
    Od: "Beti" <b...@p...onet.pl>

    Jestem absolwentką Politechniki Częstochowskiej, kierunku Informatyka na
    Wydziale Inżynierii Mechanicznej i Informatyki (specjalizacja sieci
    komputerowe).
    Od października 2004 pracuję jako nauczyciel w szkole policealnej, gdzie
    uczę przedmiotów informatycznych.

    Jestem osobą młodą i ambitną, posiadam takie cechy jak odpowiedzialność i
    skuteczność w działaniu, a także umiejętność pracy samodzielnej jak i w
    zespole. Łatwo nawiązuję kontakty z innymi ludźmi, stanowią one dla mnie
    ważny aspekt w pracy i dają wiele satysfakcji.

    Moje CV - http://republika.pl/b-skrzypczyk/cv.doc