PracaGrupypl.praca.dyskusje › Warszawa / praca Hostessy - kilka pytań

  • 1. Data: 2005-04-04 18:25:33
    Temat: Warszawa / praca Hostessy - kilka pytań
    Od: pwil <p...@k...pl.niedziala>

    Witam

    Potrzebuję (dla przyjaciółki) informacji na temat pracy hostessy. Jak zacząć?
    Może macie jakieś namiary na sprawdzone firmy, które w tym pośredniczą, jakie
    są stawki, czas pracy, wymagania.

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za ewentualne odpowiedzi :)

  • 2. Data: 2005-04-05 20:35:43
    Temat: Re: Warszawa / praca Hostessy - kilka pytań
    Od: "Robert K." <i...@w...pl>

    Użytkownik "pwil" <p...@k...pl.niedziala> napisał w wiadomości
> [...]
    zacząć?
    > Może macie jakieś namiary na sprawdzone firmy, które w tym pośredniczą,

    Stawki: zalezy od projektu ....
    Czas pracy: w wiekszosci przypadkow to weekendy... (ale nie tylko)
    Wymagania: mimo wszystko jest wymagane doswiadczenie ewentualnie mozna sie
    przebic latowscia nawiazywania kontaktow. Sa to najwazniejsze rzeczy. Nawet
    empirycznie dowiedzione ze dobre hostessy potrafia zwiekszyc sprzedaz
    produktu w danym punkcie o kilkaset %.

    ps.
    Niech kolezanka przesle mi cv i jesli ma to portfolio... moze cos sie
    znajdzie...

    pozdr,
    Robert K.