PracaGrupypl.praca.dyskusjeWarszawa / praca Hostessy - kilka pytań › Re: Warszawa / praca Hostessy - kilka pytań
    From: "Robert K." <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Warszawa / praca Hostessy - kilka pytań
    Date: Tue, 5 Apr 2005 22:35:43 +0200

    Użytkownik "pwil" <p...@k...pl.niedziala> napisał w wiadomości
    news:Xns962ECFC8D36EBpwilatzpl@127.0.0.1...
    > Witam
    >
    > Potrzebuję (dla przyjaciółki) informacji na temat pracy hostessy. Jak
    zacząć?
    > Może macie jakieś namiary na sprawdzone firmy, które w tym pośredniczą,
    jakie
    > są stawki, czas pracy, wymagania.

    Stawki: zalezy od projektu ....
    Czas pracy: w wiekszosci przypadkow to weekendy... (ale nie tylko)
    Wymagania: mimo wszystko jest wymagane doswiadczenie ewentualnie mozna sie
    przebic latowscia nawiazywania kontaktow. Sa to najwazniejsze rzeczy. Nawet
    empirycznie dowiedzione ze dobre hostessy potrafia zwiekszyc sprzedaz
    produktu w danym punkcie o kilkaset %.

    ps.
    Niech kolezanka przesle mi cv i jesli ma to portfolio... moze cos sie
    znajdzie...

    pozdr,
    Robert K.