PracaGrupypl.praca.dyskusje › Programowac w C++

  • 1. Data: 2005-04-04 14:01:16
    Temat: Programowac w C++
    Od: "tk" <k...@o...net.pl>

    Witam !!!

    Mam pytanko przez caly okres studiow mialem dostepny pakiet Borlanda C++
    w wersji Enterprise. Przegladajac oferty pracy zauwazylem ze zazwyczaj
    wymieniany jest pakiet Microsoft`u. Czy i jakie istnieja roznice pomiedzy
    tymi srodowiskami programistycznymi ? oczywiscie jezyk programowania ten sam
    ale komponenty... to juz inna sprawa...

  • 2. Data: 2005-04-04 15:41:42
    Temat: Re: Programowac w C++
    Od: "Paweł Chrobak" <b...@W...pl>

    Zapytaj lepiej co mają wspólnego, oprócz składnia języka C++, ( będzie
    krótsza lista)

  • 3. Data: 2005-04-04 18:11:43
    Od: "tk" <k...@o...net.pl>

    Użytkownik "Paweł Chrobak" <b...@W...pl> napisał w wiadomości
    > Zapytaj lepiej co mają wspólnego, oprócz składnia języka C++, ( będzie
    > krótsza lista)

    No wlasnie piszac caly czas programy w C++ Builder poznajac dokladnie
    komponenty (nie mowie tu o edit`ach, button`ach ale o bardziej
    zaawansowanych komponentach bazodanowych czy innego rodzaju.. np socket`ach)
    nastepnie uruchamiajac produkt Microsoftu doznalem lekkiego szoku ze
    wszystko jest tu "inne".

  • 4. Data: 2005-04-04 22:49:03
    Od: nonamer <n...@t...pl>

    ja mam to samo uruchamiajac Borlanda :)

  • 5. Data: 2005-04-05 04:56:37
    Od: "F.M.T" <f...@b...ble>

    "nonamer" <n...@t...pl> wrote in message
    > ja mam to samo uruchamiajac Borlanda :)

    Nie chcialbym Wam czatu przerywac, ale moze zmyknelibyscie na wlasciwa
    grupe?

    FMT

  • 6. Data: 2005-04-05 08:58:53
    Od: " leszek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    tk <k...@o...net.pl> napisał(a):

> [...]
    > tymi srodowiskami programistycznymi ? oczywiscie jezyk programowania ten sam

    Dobry programista powinien umiec się posługiwać różnymi językami i narzędziami
    programistycznymi. Bycie programistą C++ i to tylko w wersji Borland
    Enterprise to raczej za mało, żeby miec szanse na rynku.