PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa - VBA, Unix, Linux, WWW

  • 1. Data: 2002-01-22 12:08:50
    Temat: Warszawa - VBA, Unix, Linux, WWW
    Od: "Artur" <s...@p...com>

    Witam,

    Poszukuje pracy dorywczej lub stałej, najlepiej w Warszawie, na każdym stanowisku
    adekwatnym do moich umiejętności. Mam 27 lat i średnie wykształcenie techniczne.
    Moje umiejętności:
    - Administracja DEC Unix 4.0 - b. dobrze (od 6 lat aktywnie używam tego systemu w
    pracy);
    - Administracja Linux - dobrze (od 5 lat używam systemu do celów prywatnych);
    - Obsługa Windows 9x - dobrze;
    - Programowanie Excela w VBA - dobrze (jestem w trakcie tworzenia aplikacji do
    prowadzenia protokołu z rajdów Motokrosowych);
    - Pisanie skryptów shell'owych - b.dobrze (stworzyłem kilkanaście bardziej i mniej
    skomplikowanych skryptów na zlecenia);
    - Język SQL - dobrze;
    - Tworzenie stron internetowych z wykorzystaniem HTML, CSS i JavaScript - dobrze;
    - Język angielski - dobrze;

    Poza tym jestem w trakcie nauki C i C++. Szybko się uczę, jestem odporny na stres.
    Posiadam prawo jazdy "B", paszport, wize USA.

    Zainteresowanym pracodawcom wyślę swoje CV i ewentualne inne dokumenty i informacje.

    Artur Szymański
    a...@p...z.pl
    0 602 789 312