PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Microsoft Dynamics AX Developer (with D365 for Finance & O

  • 1. Data: 2020-10-22 12:30:03
    Temat: Warszawa => Microsoft Dynamics AX Developer (with D365 for Finance & O
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    TeamQuest to polska, dynamicznie rozwijająca się firma zajmująca
    się kompleksowymi usługami doradztwa personalnego, działająca
    na polskim rynku od 10 lat, w szczególności rekrutacją
    specjalistów IT.

    Dla naszego klienta, jednej z kluczowych firm wdrożeniowych,
    specjalizującej się w systemach ERP, CRM, BPM, WorkFlow, Cloud,
    prowadzącej zaawansowane projekty wdrożeniowo / integracyjno /
    utrzymaniowe w Europie,

    szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Microsoft Dynamics AX Developer (with D365 for Finance & Operatio
    *****

    ***** Job description:

    * development and modification of business solutions in Microsoft
    Dynamics AX 2012 or Microsoft Dynamics 365 F&O and their
    integration with external systems
    * cooperation with a team of consultants, architects and programmers
    in the preparation of solutions
    * errors identification and problem solving
    * participation in research and preparation of the system update to
    the Microsoft Dynamics 365 F&O version

    ***** Desired skills & experience:

    * at least 3 years of experience on similar position
    * experience in implementing Dynamics AX including and other solutions
    * good English skills

    ***** We offer:

    * Competitive salary package
    * International environment
    * Challenging work on complex web applications
    * Remote job and plausibility of relocation to Poland

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2010
    => => =>