PracaGrupypl.praca.dyskusje › GUS

  • 1. Data: 2002-04-13 07:50:21
    Temat: GUS
    Od: <l...@p...onet.pl>

    Zakładając firmę z siedzibą w Wyszkowie pojechałem do GUS na 1-go Sierpnia w
    Warszawie po REGON - normalka, (Wyszków województwo mazowieckie). Panie w
    Warszawskim - Głównym Oddziale statystycznym wysłały mnie do Ostrołęki - bo tam
    jest Mój rejon i nie ma dyskusji! OK, pojechałem do znudzonych pań w Ostrołęce
    gdzie "niemal od ręki" dostałem REGON ale zmarnowałem dzień na taką wycieczkę.
    Co dostałem? - dostałem REGON ładnie wydrukowany z adresem GUS-u WARSZAWA 1 -
    GO SIERPNIA ! ... Zostawiłbym w spokoju taką paranoję ale wracając do domu z
    Ostrołęki kamień spod kół ciężarówki wybił mi przednią szybę w samochodzie (na
    szczęście nic mi się nie stało) i jestem z tego powodu chętny zemsty na paniach
    w odziale warszawskim :E

    Czy mam jakieś podstawy prawne do narobienia bigosu w Gusie? - możliwości
    jakiegoś "efektywnego" zażalenia lub skargi? - zaznaczam, że nie jest to moja
    pierwsza w historii firma i mam doświadczenie w "lataniu" po urzędach :)

  • 2. Data: 2002-04-13 13:09:07
    Temat: Odp: GUS
    Od: "mroowka" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:6...@n...onet.pl...
> [...]
    moja
    > pierwsza w historii firma i mam doświadczenie w "lataniu" po urzędach :)

    może Zarząd Dróg Publicznych?

  • 3. Data: 2002-04-13 14:47:48
    Temat: Re: GUS
    Od: <l...@p...onet.pl>

    żle mnie zrozumiałaś mroowko, nie szukam zemsty na paniach w gusie za to ze
    wybilo mi szybe w samochodzie to byloby glupie, nie mniej jednak to spotegowalo
    moją wscieklość i chęć niepozostawienia w spokoju takiej głupoty jak wysylanie
    ludzi 120 km aby wydac papierek , który można było załatwić na miejscu.
    Przymykanie oczu na dyrektywy wydawane przez durnych ludzi daje im szersze pole
    do działenia i poczucie bezkarności.

    powtarzam pytanie

    Gdzie można się poskarżyć na GUS :)

    pozdr

  • 4. Data: 2002-04-13 16:50:05
    Od: "mroowka" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > Przymykanie oczu na dyrektywy wydawane przez durnych ludzi daje im szersze

    a to popieram 8-

  • 5. Data: 2002-04-13 16:51:07
    Od: "mroowka" <f...@p...onet.pl>

    a to popieram 8. łapami