PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile $ powiedziec - help

  • 1. Data: 2003-01-19 14:28:49
    Temat: Ile $ powiedziec - help
    Od: "qber" <q...@i...pl>

    Witam

    potrzebuje porady. We wtorek jade do pewnej ogolnopolskiej firmy na rozmowe
    kwalifikacyjna. Praca w Poznaniu, stanowisko przedstawiciela ds kluczowych
    klientow, branza uslug internetowych (lacza, hosting, itd). Mam i
    doswiadczenie i odpowiednie kwalifikacje.
    Na pewno padnie pytanie podczas rozmowy ile by Pan chcial albo cos w tym
    stylu.
    Co byscie radzili zeby odpowiedziec?

    Pzdr,

    Qber

  • 2. Data: 2003-01-19 14:35:21
    Temat: Re: Ile $ powiedziec - help
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "qber" <q...@i...pl> wrote in message news:b0econ$g6f$1@news.tpi.pl...

    > Co byscie radzili zeby odpowiedziec?

    Prawdę?

    Tomek Z.

  • 3. Data: 2003-01-19 14:41:58
    Od: "Frogesty Rygel" <r...@g...pl>

    On Sun, 19 Jan 2003 15:28:49 +0100, qber wrote:

> [...]
    > doswiadczenie i odpowiednie kwalifikacje.
    > Na pewno padnie pytanie podczas rozmowy ile by Pan chcial albo cos w tym

    Jacht i wille z basenem. Masz doświadczenie i kwalifikacje
    i nie wiesz na ile się wycenić? Co z ciebie z przedstawiciel?

    Rygel

  • 4. Data: 2003-01-19 14:45:01
    Od: "qber" <q...@i...pl>

    Użytkownik "Frogesty Rygel" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > On Sun, 19 Jan 2003 15:28:49 +0100, qber wrote:

    > Jacht i wille z basenem. Masz doświadczenie i kwalifikacje
    > i nie wiesz na ile się wycenić? Co z ciebie z przedstawiciel?

    Spokojnie, swoj typ mam, ale co mi szkodzi zapytac co sadza na ten temat
    inni?

    Qber

  • 5. Data: 2003-01-19 23:48:13
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "qber" <q...@i...pl> writes:

> [...]
    > doswiadczenie i odpowiednie kwalifikacje.
    > Na pewno padnie pytanie podczas rozmowy ile by Pan chcial albo cos w tym

    odbilabym pytanie i zapytala sie ich z kolei, jakie maja widelki
    placowe przeznaczone na pozycje, na ktora zamierzaja mnie zatrudnic, i
    niech powiedza, to ja wtedy stwierdze czy mnie ich oferta interesuje
    czy nie.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net