PracaGrupypl.praca.dyskusje › W jakim czasie po wysłaniu CV firmy zapraszają na rozmowę?

  • 11. Data: 2007-12-06 18:33:12
    Temat: Re: W jakim czasie po wysłaniu CV firmy zapraszają na rozmowę?
    Od: "Artur" <a...@d...pl>

    ja tam mam właśnie sp. z o.o. ;)

    widze, że robisz ciekawe rzeczy (vide programik Action->osComerce)
    ja natomiast wszystko co z obrazem

    może odezwę się na priv i coś wymyślimy

    heh

    Pozdrawiam
    Artur

  • 12. Data: 2007-12-06 20:20:46
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    Tomasz Maciąg pisze:

    > W moim przypadku (branża IT) od 11 minut, do nieskończoności.
    > Jednym słowem: nie ma reguł.

    no tak, a potem mowisz w rozmowe telefonicznej ze chetnie przyjedziesz,
    ale chcesz uslyszec kwote za jaka zatrudniaja, w sluchawce najpierw
    cisza potem zmieszanie a na koncu dukanie, ze oni tooooo.... w
    zasa...dzie... nie mowia takich rzeczy przez telefon (sa
    nieupowaznieni) i wogole o co chodzi, potem sie ty podajasz swoja cene,
    chwila konsternacji i telefon juz nie dzwoni, no ale przynajmniej
    zaoszczedziles na benzynie wiec pozytywy sa :)

    --

    keczerad

    http://www.e-mo.com.pl
    sklep w (X)HTML wraz z modulem do Subiekta GT
    cennik Action do osCommerce

  • 13. Data: 2007-12-06 20:25:33
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Maciąg" <n...@z...pl> napisał w wiadomości

    >W moim przypadku (branża IT) od 11 minut, do nieskończoności.
    ^^^^^^^^^^^^^^
    bez przesady, jeszcze się mogą odezwać...

    e.

  • 14. Data: 2007-12-07 22:28:03
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 5 Dec 2007 23:23:47 +0100, "Artur" <a...@d...pl> wrote:

    >Tak sobie myślę również czy tak czasem nie jest problemem moje ostatnie
    >stanowisko
    >(Prezes Zarządu) - może pracodwcy boją się, że za duże będę miał wymagania
    >finansowe?
    A jaki miales zakres obowiazkow jako prezes? Moze lepiej nie tytuluj
    tego stanowiska tylko wpisz zakres.

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2007!