PracaGrupypl.praca.dyskusje › Vobis. Warto?

  • 1. Data: 2005-01-19 22:02:59
    Temat: Vobis. Warto?
    Od: Marcin Łuszczek <z...@y...cy>

    Witam

    Pracowal ktos w sklepie firmowym Vobis'u?

    TIA za wszelkie informacje.

    Marcin Łuszczek
    Na njusy pisuje prywatnie. Adres w naglowku ROT13

  • 2. Data: 2005-01-20 07:04:44
    Temat: Re: Vobis. Warto?
    Od: "marcolphus" <n...@m...maila>

    Marcin Łuszczek <z...@y...cy> wrote:

    >Pracowal ktos w sklepie firmowym Vobis'u?

    Można nieźle zarobić (jeżeli masz dobrą sprzedaż), ale musisz się
    przygotować na założenie działalności gospodarczej (Vobis nie zatrudnia na
    umowę o pracę). Czeka też Cię duży mobbing, donoszenie na Ciebie ze strony
    współpracowników i możliwość utraty pracy z dnia na dzień. Oraz pełna
    odpowiedzialność finansowa - jak coś ukradną z Twojego sklepu, to wszyscy
    pracownicy zostaną obciążeni. Tak więc jest różnie, zależy jakiego będziesz
    mieć kierownika (chyba, że Ty nim będziesz, to wtedy możliwość utraty pracy
    jest jeszcze większa).

  • 3. Data: 2005-01-20 07:36:12
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Czyli z tego co piszesz, praca nie warta zachodu!

    Shady

  • 4. Data: 2005-01-20 08:48:48
    Od: "marcolphus" <n...@m...maila>

    "Shady" <s...@p...nospam.fm> wrote:

    >Czyli z tego co piszesz, praca nie warta zachodu!

    Warta zachodu z jednego względu: zarobków. Jako zwykły sprzedawca możesz
    tam zarabiać nawet 2500 zł na rękę miesięcznie. Ale to jest zależne od
    obrotów. Jeżeli cała reszta nie będzie Ci przeszkadzać, to nie jest źle.

  • 5. Data: 2005-01-20 08:55:09
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Zarobki nie najgorsze, to fakt. Ale kurcze, ja bym się nie nadawała do pracy
    w takiej atmosferze...
    Ale co kto lubi:)

  • 6. Data: 2005-01-20 09:02:25
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [Shady] - 2005-01-20 08:36:

    > Czyli z tego co piszesz, praca nie warta zachodu!

    Z tego co piszesz to kwalifikujesz się na dożywotnią bezrobotną ;)
    Posadki, na których płacą i głowy nie zawracają juz raczej się nie
    zdażają :)
    A tak poważnie IMO każda praca jest warta zachodu dla kogoś kto nie ma
    żadnej. Podjęcie zatrudnienia nie zabrania szukać ewentualnie dalej.

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ GG:2091615 peka1972#gazeta.pl //\::

  • 7. Data: 2005-01-20 09:11:20
    Od: Jan Kowalski <j...@k...pl>

    > Można nieźle zarobić (jeżeli masz dobrą sprzedaż), ale musisz się
    > przygotować na założenie działalności gospodarczej (Vobis nie zatrudnia na
    > umowę o pracę).
    W sklepie? Mają odwagę. Chociaż z drugiej strony w ten sposób pewnie
    można więcej zarobić...

    > Czeka też Cię duży mobbing, donoszenie na Ciebie ze strony
    > współpracowników i możliwość utraty pracy z dnia na dzień.
    Sugerujesz, że w każdy sklep ma kierownika do d...? To smutne, a jeśli
    tak jest źle świadczy o dyrekcji firmy.
    > Tak więc jest różnie, zależy jakiego będziesz
    > mieć kierownika
    No właśnie.
    > (chyba, że Ty nim będziesz, to wtedy możliwość utraty pracy
    > jest jeszcze większa).
    Jeśli to kierownik z przykładu wyżej - to cieszy :).

    > Oraz pełna
    > odpowiedzialność finansowa - jak coś ukradną z Twojego sklepu, to wszyscy
    > pracownicy zostaną obciążeni.
    Hm... Czy coś nie tak? Sklepy, gdzie nie ma pełnej odpowiedzialności
    materialnej są często okradane. I najczęściej przez pracowników.
    Zresztą nie tylko sklepy - giną w biurach jak za starych PRLowskich
    czasów - papier toaletowy, ręczniki papierowe, płyny do mycia itp. Ot,
    normalka...

  • 8. Data: 2005-01-20 09:52:54
    Od: "marcolphus" <n...@m...maila>

    Jan Kowalski <j...@k...pl> wrote:

    >W sklepie? Mają odwagę. Chociaż z drugiej strony w ten sposób pewnie
    >można więcej zarobić...

    Można, jak się trochę pokombinuje ;-)

    >Sugerujesz, że w każdy sklep ma kierownika do d...? To smutne, a jeśli
    >tak jest źle świadczy o dyrekcji firmy.

    Nie każdy, na szczęście.

> [...]
    >Zresztą nie tylko sklepy - giną w biurach jak za starych PRLowskich
    >czasów - papier toaletowy, ręczniki papierowe, płyny do mycia itp. Ot,

    Tak, tylko, że dopiero niedawno Vobis zaczął inwestować w system
    zabezpieczeń. Wcześniej nie było ŻADNYCH zabezpieczeń sprzętu, a kradzieże
    były. Moim zdaniem to nie fair. Nie da się idealnie upilnować sklepu, który
    jest częściowo samoobsługowy.

  • 9. Data: 2005-01-20 13:09:22
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Hehe, nie absolutnie nie!:)
    Tylko jakoś nie przepadam za taką atmosferą pracy.. no jakoś tak mam że
    jestem efektywniejsza jak mi się dobrze pracuje (dobrze to nie znaczy
    idealnie bo idealnie nigdzie nie ma)
    Ale fakt, pewnie gdybym była przyciśnięta do muru, podjęłąbym kazdą pracę.
    Narazie nie muszę, więc mogę sobie odrobinke ponażekać ;)

  • 10. Data: 2005-01-20 13:41:36
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    Shady <s...@p...nospam.fm> napisał(a):

    > Zarobki nie najgorsze, to fakt. Ale kurcze, ja bym się nie nadawała do
    > pracy w takiej atmosferze...

    A do czytania netykiety i poprawnego formatowania postów byś się nadawała? To
    zrób to.

    JoP