1. Data: 2005-01-19 17:27:52
Temat:Pozwanie pracodawcy do sądu pracy - wzory pozwów , gdzie znajde?
Od:"cz3s" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych forumowiczów
Mam zamiar podac mojego byłego pracodawce do sądu pracy za niewypłacenie
zaległych pieniedzy za wypłate i urlop którego nie wykorzystałem. Złożyłem juz
wniosek o kontrole do PIPu ale chce odszkodowanie za straty poniesione w
wyniku przeciagającego sie terminu zapłaty. Wie ktos moze gdzie znajde wzorce
pozwów do sądu pracy na których mógłbyn sie wzorowac jak bede pisał ?

Pozdrawiam
Cz3s

2. Data: 2005-01-19 19:15:16
Od:Mikin <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

cz3s napisał(a):
> [...]
> pozwów do sądu pracy na których mógłbyn sie wzorowac jak bede pisał ?

wyslaem na priva
byc moze sie przyda

3. Data: 2005-01-19 19:19:46
Od:"Pe.Ka" <c...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

From: [Mikin] - 2005-01-19 20:15:

> wyslaem na priva

Nie bądź wiśnia ;) Rzuć linka na grupę. W końcu do tego ona służy.

--
: Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
::: _ _^_ //\ GG:2091615 peka1972#gazeta.pl //\::

4. Data: 2005-01-19 19:29:41
Od:"cyrusNew" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cz3s" <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wzorce
> pozwów do sądu pracy na których mógłbyn sie wzorowac jak bede pisał ?

też się do tego przymierzam, wysyłałeś do niego jakieś ponaglenia typu że
pójdziesz do sądu?

pozdr.

5. Data: 2005-01-19 20:24:21
Od:Mikin <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pe.Ka napisał(a):
> From: [Mikin] - 2005-01-19 20:15:

> Nie bądź wiśnia ;) Rzuć linka na grupę. W końcu do tego ona służy.

ta sa pliki... :/
pozdr

6. Data: 2005-01-19 20:26:52
Od:"Pe.Ka" <c...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

From: [Mikin] - 2005-01-19 21:24:

> ta sa pliki... :/

Prześlij to wystawię. Będzie kiedyś ktoś guglał to znajdzie.

7. Data: 2005-01-20 16:57:10
Temat:Re: Pozwanie pracodawcy do sądu pracy - wzory pozwów , gdzie zna
Od:"cz3s" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

cyrusNew napisałem mailem i wysłałem wielokrotnie , ale nie pisałem że pójde
do sądu czy naśle PIP bo to nie miałoby sensu , tego gościa po prostu nic nie
rusza , bo spraw w sądzie to on juz troche ma a PIP u niego gościł
wielokrotnie. W tym tygodniu wysłalem do PIPu zgłoszenie i prośbę o kontrole .
Mam nadzieje ze to podziała i że bedzie miał nakaz zapłaty przez ta instytucję
bo ja jako szary obywatel mógłbym mu jedynie zrobić krzywde fizycznie :) ale
nie jestem troglodytą wiec nie stosuje takich metod. Jak dostane oświadczenie
z PIPu to wtedy ide do sądu i rządam odszkodowania i odsetek za zwłokę. Nie
wiem ile moge rządać wiec bede sie musial skoczyć do prawnika z tym. Stała sie
to moja priorytetowa sprawa i postanowiłem sobie ze do kiedy bede w polsce i
jeśli ktoś bedzie się mnie starał mnie okantować to nie bede siedział cicho
tylko "prawnie" postaram sie go załatwić i tak mi dopomóż Bóg. Amen :)

Pozdro Cz3s

8. Data: 2005-01-22 17:12:21
Od:"cyrusNew" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cicho
> tylko "prawnie" postaram sie go załatwić i tak mi dopomóż Bóg. Amen :)

dzięki za informacje, myślę że zacznę od wysłania ponaglenia, mam teraz nową
prackę i nawet pracodawca nie dopytywał się czemu w poprzedniej pracowałem
tylko 2 miesiące. Trzeba pilnować swego i walczyć z cwaniakami!

pozdr, cyrusNew