PracaGrupypl.praca.dyskusjeVobis. Warto? › Re: Vobis. Warto?
    From: "Shady" <s...@p...nospam.fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Vobis. Warto?
    Date: Thu, 20 Jan 2005 13:09:22 GMT

    Hehe, nie absolutnie nie!:)
    Tylko jakoś nie przepadam za taką atmosferą pracy.. no jakoś tak mam że
    jestem efektywniejsza jak mi się dobrze pracuje (dobrze to nie znaczy
    idealnie bo idealnie nigdzie nie ma)
    Ale fakt, pewnie gdybym była przyciśnięta do muru, podjęłąbym kazdą pracę.
    Narazie nie muszę, więc mogę sobie odrobinke ponażekać ;)