PracaGrupypl.praca.dyskusje › VAT od umowy o dzieło

  • 1. Data: 2004-10-25 11:16:40
    Temat: VAT od umowy o dzieło
    Od: "JB" <g...@p...pl>

    Witam

    Może ktoś mi w prosty sposób wyjaśni jak jest z VATem od umowy o dzieło.
    Z góry dziękuję

  • 2. Data: 2004-10-25 12:58:02
    Temat: Re: VAT od umowy o dzieło
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-10-25, JB <g...@p...pl> wrote:
    > Może ktoś mi w prosty sposób wyjaśni jak jest z VATem od umowy o dzieło.
    Nie ma VATu od umowy o dzieło. Prościej nie umiem.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    http://hell.pl/arturcz/

  • 3. Data: 2004-10-25 14:59:33
    Od: a...@o...pl

    > Nie ma VATu od umowy o dzieło. Prościej nie umiem.
    Tak sie sklada, ze (niestety) jest.
    --
    aog

  • 4. Data: 2004-10-25 18:45:58
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    napisał(a):

    > Tak sie sklada, ze

    moze napiszesz cos wiecej? Jakas podstawa prawna, jakies linki... a nie
    samo "jest"...

    --
    pozdrawiam rafi
    www.TwojSklep.bazarek.pl - Twój naprawdę DARMOWY sklep internetowy...

  • 5. Data: 2004-10-25 19:43:23
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-10-25, a...@o...pl <a...@o...pl> wrote:
    > Tak sie sklada, ze (niestety) jest.
    Well, interesujące. Moja TŻ robi tłumaczenia na umowę o dzieło a faktur
    VAT jakoś nikt od niej nie wymaga.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Boże, daj mi odwagę, abym mógł zmieniać to, co można zmienić,
    daj mi pokorę, abym godził się z tym, czego zmienić nie można

  • 6. Data: 2004-10-26 15:25:20
    Od: "gosc" <s...@w...pl>

    > Tak sie sklada, ze (niestety) jest.

    tak sie sklada, ze panowie paslowie, ktorych tak pracowicie wybieramy raz na
    4 lata, a czasem czesciej (to sie rzadko zdarza :( wykombinowali nam niezla
    niejasnosc prawna w ustawie o vat - slyszlaem juz tyle opini, ze vat jest,
    nie ma, nie wiadomo, u mnie w USie mowili, ze nie, ale znam czlowieka, gdzie
    mu w US powiedzieli, ze tak - slowem balagan nie z tej ziemi

    i tak na dobra sprawe nie wiadomo, czy placic czy nie

    a wszystko za sprawem sfromulowania, ktore brzmi mniej wiecej tak:

    z vatu sa zwolnione uslugi, jesli "pomiedzy zlecajacym, a przyjmujacym
    wykonanie czynnosci istnial stosunek prawny regulujacy co najmniej warunki
    wykonywania czynnosci, wynagrodzenie i odpowiedzialnosc zlecajacego
    wykonanie tych czynnosci