PracaGrupypl.praca.dyskusje › Uwaga na pracodwawców

  • 1. Data: 2004-06-13 21:15:45
    Temat: Uwaga na pracodwawców
    Od: "b...@o...pl" <b...@o...pl>

    http://www.uwaga-pracodawca.prv.pl

    jeśli zostałeś wykorzystany przez pracodawcę, albo wykorzystuje fakt
    istnienia wysokiego bezrobocia zwodząc Cię i nie płacąc, albo stosuje różne
    inne formy zastraszania Ciebie, opisz to na tej stronie, niech inni wiedzą
    jak się bronić

    sorki za spam :/

  • 2. Data: 2004-06-14 09:32:42
    Temat: Re: Uwaga na pracodwawców
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    b...@o...pl <b...@o...pl> wrote:
> [...]
    > istnienia wysokiego bezrobocia zwodząc Cię i nie płacąc, albo stosuje
    > różne inne formy zastraszania Ciebie, opisz to na tej stronie, niech

    Mam taka uwage - tym dzialaniem stawarzasz psychoze, ze kazdy pracodawca to
    zlodziej. A przeciez to nie jest prawda. Moze lepiej
    uwaga-nieuczciwy-pracodawca ?

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-06-14 10:53:53

    > Mam taka uwage - tym dzialaniem stawarzasz psychoze, ze kazdy pracodawca
    > zlodziej. A przeciez to nie jest prawda. Moze lepiej
    > uwaga-nieuczciwy-pracodawca ?

    słuszna uwaga, w najbliższym czasie dokonam korekty

    dzięki za info