PracaGrupypl.praca.dyskusje › Opóźnienia w składkach na OFE

  • 1. Data: 2004-06-13 18:22:52
    Temat: Opóźnienia w składkach na OFE
    Od: "Przemolo" <p...@g...pl>

    Jakie są dopuszczalne opóźnienia w przekazywaniu składek z ZUS na OFE?
    Co zrobić kiedy ZUS nie raczy od kilku miesięcy odpowiedzieć na pisma
    wysyłane w tej sprawie? :(

    Z góry dzięki!

  • 2. Data: 2004-06-14 06:36:16
    Temat: Re: Opóźnienia w składkach na OFE
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Przemolo" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jakie są dopuszczalne opóźnienia w przekazywaniu składek z ZUS na OFE?
    > Co zrobić kiedy ZUS nie raczy od kilku miesięcy odpowiedzieć na pisma
    > wysyłane w tej sprawie? :(

    Witam,

    Zapytaj sie przedstawiciela swojego OFE co zrobic - oni doradza i powiedza
    jak i co zrobic aby dostac informacje. W koncu to oni maja potem Twoja kasa
    obracac i zrobia wszystko aby ja od ZUS wyciagnac.

    salut
    Piotrek,

  • 3. Data: 2004-06-15 04:11:38
    Od: "Avenger" <a...@c...poczta.fm>

> [...]
    > Jakie są dopuszczalne opóźnienia w przekazywaniu składek z ZUS na OFE?
    > Co zrobić kiedy ZUS nie raczy od kilku miesięcy odpowiedzieć na pisma

    Witam!
    Okreslonego czasu nie ma gdyz predzej czy pozniej pieniadze znajda sie w OFE
    razem z odsetkami jesli jest to z winy ZUS. Co do braku odpowiedzi na pisma
    w sprawie OFE to powiem z doswiadczenia, ze rzadko sie zdarza dotrzymac
    ustawowych 30 dni na odpowiedz. Dlaczego? Takich spraw jest poprostu bardzo
    duzo. Jesli bardzo zalezy Ci na wyjasnieniu sprawy to najlepiej osobiscie
    skontaktuj sie z jednostka ZUS pod ktora terytorialnie nalezysz. Na miejscu
    zostanie sprawdzone dlaczego tak faktycznie sie stalo, ze srodki nie sa na
    Twoim koncie OFE i z czyjej jest to winy (byc moze pracodawca popelnil bledy
    w sporzadzaniu dokumentow).

    Pozdrawiam
    Avenger