PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrzedy pracy - informacja elektroniczna. › Urzedy pracy - informacja elektroniczna.
    From: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Urzedy pracy - informacja elektroniczna.
    Date: Thu, 14 Apr 2005 09:59:55 +0200

    Czy ktos dysponuje moze przepisami, ktore moglbym podeslac do mojego PUP ,
    zeby wymusic na nich kontakt elektroniczny, lub odpowiedzi na zapytania
    telefoniczne.
    Konkretnie chodzi o to, ze PUP publikuje w internecie oferty pracy,
    natomiast nie zamiszcza przy nich danych pracodawcow (nawet telefonu).
    Przy wizycie osobistej w PUP podaje sie numery ofert i wtedy daja namiary
    oraz udzielaja szczegolowych informacji o wymaganich pracodawcy.
    Niemozliwe jest uzyskanie tych danych przez telefon, oraz zapytania mail
    (podaje moje dane osobowe i dane zwiazane z rejestracja w pup - zeby sie
    zidentyfikowac - proponowalem uzgodnienie hasla, jesli to by
    pomoglo)pozostaja bez odpowiedzi.
    Jest to szykana i wymuszanie wizyt, zeby zwiekszyc liczbe wypukiwanych
    numerkow w zwiazku z rozmowami w okienkach. Dla wyjasnienia, wizyta w pup
    wiaze sie z kosztami dojazdu,, wiekszosc ofert i tak okazuje sie
    skierowana do absolwentow, studentow na umowe zlecenie itp. Po odebraniu
    oferty i tak wypada wrocic do domu (koszty) przygotowac CV w wersji
    punktujacej zalety dla danego pracodawcy, zadzwonic do niego (tania
    telefonia internetowa)i ponownie wyjechac.
    Jesli pup ma takie zyczenie, moge sie stawic na jakies kontrole (czy nie
    pracuje bedac zarejestrowanym itp.), natomiast niemoznosc uzyskania danych
    o ofercie pracy (inne pup zamieszczaja te dane adresowe w tym samym
    serwisie) doprowadza mnie do szalu. pytanie o niekompletnosc informacji i
    brak danych pracodawcow, zostalo skwitowane - "pracodawcy widocznie sobie
    nie zycza publikacji swoich danych".

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##