PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urzad Pracy na warszawskim Ursynowie?

  • 1. Data: 2002-04-09 13:24:22
    Temat: Urzad Pracy na warszawskim Ursynowie?
    Od: "deryl" <w...@s...net>

    Witam
    Obilo mi sie o uszy, ze na warszawskim Ursynowie ma byc Urzad Pracy i nie
    trzeba bedzie
    jezdzic na Ciolka.
    Czy ktos cos slyszal na ten temat? Gdzie dokladnie ma byc ten urzad i kiedy
    go otwieraja?
    Pozdrawiam
    deryl

  • 2. Data: 2002-04-09 18:01:24
    Temat: Re: Urzad Pracy na warszawskim Ursynowie?
    Od: "Bear33" <b...@c...pl>

    "deryl" <w...@s...net> wrote in message
    > Witam
    > Obilo mi sie o uszy, ze na warszawskim Ursynowie ma byc Urzad Pracy
    > Gdzie dokladnie ma byc ten urzad i kiedy
    > go otwieraja?

    Już działa, ul. Lokajskiego 3A, czynny TYLKO w poniedziałki, w godz. 8.30 -
    15.30.
    Może ktoś wie, czy będąc już zarejestrowanym na Ciołka będzie można
    sprawdzać się w tym nowym urzędzie?

    Pozdrawiam, Janusz

  • 3. Data: 2002-04-11 00:19:42
    Od: "deryl" <w...@s...net>