PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop uzupelniajacy - 6 dni czy jakies proporcje?

  • 1. Data: 2004-02-23 22:10:59
    Temat: Urlop uzupelniajacy - 6 dni czy jakies proporcje?
    Od: "arkady" <a...@p...onet.pl>

    Mam taka sytuacje.
    Ukonczylem w kwietniu 2001 r. studia. Czyli mozna powiedziec ze w tamtym
    momencie mam zaliczone 8 lat do stazu pracy.
    I teraz:
    5.11.2001 - rozpoczalem prace
    rok 2002 pracuje ;)
    z dniem 1.01.2003 nabywam prawo do urlopu w wymiarze 20 dni
    5.11.2003 i co teraz???
    z tym dniem 5 listopada 2003 r. uzyskuje urlop uzupelniajacy.
    Ale w jakim wymiarze??? dodatkowe 6 dni?
    a moze proporcja? 2 miesiace (listopad, grudzien) podzielone przez 12
    miesiecy?
    czyli 1/6 * 6 dni czyli tylko dodatkowy jeden dzien?

    Pozdrawiam,
    Arek

  • 2. Data: 2004-02-23 23:04:34
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,

    Użytkownik "arkady" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > miesiecy?
    > czyli 1/6 * 6 dni czyli tylko dodatkowy jeden dzien?

    Jeżeli w całym 2003 r. było zatrudnienie na umowę o pracę na czas
    nieokreślony, to urlop uzupełniający 6 dni.
    Jeżeli w 2003 r. były umowy o pracę na czas określony, to urlop
    uzupełniający proporcjonalny.

    Pozdrawiam

    wa