PracaGrupypl.praca.dyskusje › Komu przysluguje staz??

  • 1. Data: 2004-02-23 18:19:23
    Temat: Komu przysluguje staz??
    Od: "gregor" <g...@w...pl>

    Mam pytanie. Nie orientuje sie ktos moze czy osobom, ktore kilka lat temu
    ukonczyly szkole srednia przysluguje staz (nawet bezplatny)? Pytalem sie w
    Urzedzie Pracy mowia, ze nie. Za to slyszalem, ze kilka osob w sytuacji takiej
    jak moja sie na niego dostaly. A wiec jak to jest??
    Jezeli jest to mozliwe, to w jaki sposob sie, wedlug was, na niego mozna
    dostac??

  • 2. Data: 2004-02-23 21:06:59
    Temat: Re: Komu przysluguje staz??
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > jak moja sie na niego dostaly. A wiec jak to jest??
    > Jezeli jest to mozliwe, to w jaki sposob sie, wedlug was, na niego mozna

    Witam,
    osobom kt. kilka lat temu ukończyły szkolę nie przysługuje staż absolwencki,
    ponieważ nie mają statusu absolwenta. Aby mieć status absolwenta trzeba by było
    zarejestroweać w PUP po ukończeniu szkoły (po szkole eksternistycznej nie
    przysługuje). Status absolwenta ma się przez ROK PO UKOŃCZENIU SZKOŁY. (patrz
    ustawa o przeciwdziałaniu bezrobociu) Trzeba tez spełnić inne warunki. Może
    osoby kt. były na ty stażu o kt. piszesz nie były na stażu absolwenckim z PUP?
    pozdrawiam
    magda

  • 3. Data: 2004-02-24 07:07:30
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Hi!!!

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ustawa o przeciwdziałaniu bezrobociu) Trzeba tez spełnić inne warunki.
    Może
    > osoby kt. były na ty stażu o kt. piszesz nie były na stażu absolwenckim z
    PUP?

    Może chodziło o jakiś wolontariat?

    3mcie się.

    --