PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop szkoleniowy › Urlop szkoleniowy
    From: Maciej Lankowski <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Urlop szkoleniowy
    Date: Tue, 28 Jan 2003 21:32:11 +0100

    Witam!

    Studiuje sobie zaocznie. Zaklad pracy sie zgodzil na to, oprocz tego
    refunduje mi 100% kosztow nauki. Jestem zatrudniony na umowe o prace
    na czas nie okreslony.

    Ile przysluguje mi urlopu szkoleniowego? Wiem, ze przepisy sprzed 2003
    roku regulowaly ta kwestie tak, ze pracownikowi skierowanemu do szkoly
    zaocznej przyslugiwalo 28 dni roboczych w roku.

    Czy to sie zmienilo w jakis sposob? Czy pracodawca musi dac mi urlop w
    czasie sesji egzaminacyjnej?

    Dzieki za rozwianie moich watpliwosci.

    berberek