PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop opiekuńczy. Czy mi sie nalezy???

  • 1. Data: 2002-04-11 21:44:25
    Temat: Urlop opiekuńczy. Czy mi sie nalezy???
    Od: "szina" <s...@m...icpnet.pl>

    Witam

    Zacznę od tego iz moja zona jest w ciaży i niedługo nastąpi rozwiązanie
    ,mieszkamy sami z dala od rodziców(700 km)
    kiedy nastapi poród będe musiał sie przynajmniej z 2 tygodnie zaopiekowac
    żona
    Pracuje w prywatnej firmie , i chciałbym wziąc urlop opiekuńczy .
    Czy mi się nalezy , czy jest płatny 100%, czy ktoś wie coś na ten temat ?
    proszę o informacje i opinie na ten temat

    z góry THX

    Szina

  • 2. Data: 2002-04-12 09:36:01
    Temat: Re: Urlop opiekuńczy. Czy mi sie nalezy???
    Od: Stefan Mazurowski <k...@p...onet.pl>

    na pewno platne 2 dni z okazji urodzin dzidziusia

  • 3. Data: 2002-04-12 09:51:44
    Od: "Kalisz" <k...@l...com.pl>

    Oczywiście, że tak .
    Lekarz prowadzący żonę musi wystawić Ci specjalny druczek (coś w rodzaju L4)
    gdzie napisze, że ty będziesz sprawował opiekę nad żonę (dane żony i twoje)
    z powodu, oraz ilość dni, itd.
    Każdy zakład pracy to honoruje, a i nic ich to nie kosztuje bo opieka jest
    zasiłkiem i od pierwszego dnia płaci ją ZUS (inaczej niż chorobowe - dopiero
    od 35, przedtem płaci zakład pracy).
    Niestety jest to 80%.

    AK

  • 4. Data: 2002-04-12 15:14:18
    Od: "marta" <m...@w...pl>

    Ok dzięki wielkie , bo słyszałem ze takie coś istnieje a niechciałem byc
    zbyty przez szefa
    a tak cyk- papierek i po sprawie

    pozdrawiam
    Szina

  • 5. Data: 2002-04-12 15:16:05
    Od: "szina" <s...@m...icpnet.pl>

    ten post wyzej to odemnie sory ale wysłałem z nickiem zony :-)