PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop - ograniczenie

  • 10. Data: 2004-03-05 07:20:08
    Temat: Re: Urlop - ograniczenie
    Od: "Marecki" <m...@i...pl>

    > wiem ze pewnie nie pomoglem ale moze to jest cos optymistycznego w tym
    > wszystkim
    > sam nie chciałbym sie znaleźć w takiej sytuacji kiedy nie można swobodnie
    > odpoczać ile się chce ;)

    coś optymistycznego to jest to, że mam jeszcze do wyboru czerwiec, lipiec i
    sierpień... ;-)

    pozdrawiam
    Marecki

  • 13. Data: 2004-03-05 07:34:24
    Od: "Marecki" <m...@i...pl>

    > A to:
    >
    > Art. 163. § 1.Urlopy powinny być udzielane zgodnie z planem urlopów.
    > Plan urlopów ustala pracodawca, bior?c pod uwagę wnioski pracowników i
    > konieczno?ć zapewnienia normalnego toku pracy.
    >
    > znalazłeś?

    tak, przeczytałem wszystko co dotyczy urlopów
    według mnie ma się to nijak do mojej sytuacji ponieważ osób pracującch na
    stanowiskach równoważnych do mojego jest jeszcze 3, więc jak jednej nie
    będzie w pracy to "normalny tok pracy" będzie zachowany prawda?

    > BIERZE pod uwagę (czyli nie ma obowiązku uwzględniać - ale jest to dla
    > niego jakaś wskazówka), za to musi zapewnić normalny tok pracy.

    a z tym, że pracodawca może uwzględnić mój wniosek albo nie to się zgadzam w
    100%
    moje pytanie było nieco inne:
    czy pracodawca w zgodzie z prawem może wydać ZAKAZ brania urlopów np. od
    września do grudnia?
    jakbyś zinterpretował sytuację gdybym złożył 4 propozycje do planu
    urlopowego proponując urlopy 2 tygodniowe najpierw we wrześniu potem w
    październiku itd... i za każdym razem pracodawca by taką propozycję
    odrzucał argumentując że BĘDZIE dużo pracy a poza tym to był zakaz brania
    urlopów w tym okresie?
    czy to nie jest, powiedzmy, nękanie pracownika? ;-)

    według mnie istniejące prawo tego szczegółowo nie reguluje i jest to kwestia
    interpretacji
    a jeśli tak to pracodawcy raczej się nie uda przekonać.... ;-(

    Pozdrawiam
    Marecki

  • 12. Data: 2004-03-05 07:34:24
    Od: "Marecki" <m...@i...pl>

  • 15. Data: 2004-03-05 07:36:40
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marecki" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    A ja musze odpoczywac mimo, ze nie chce..................

    ---

  • 14. Data: 2004-03-05 07:36:40
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

> [...]

    A ja musze odpoczywac mimo, ze nie chce..................

    > coś optymistycznego to jest to, że mam jeszcze do wyboru czerwiec, lipiec

    ---

  • 16. Data: 2004-03-05 07:41:25
    Od: "Marecki" <m...@i...pl>

    > tu akurat ciebie najbardziej dotyczy art.163 /plan urlopow ustala
    > pracodawca biorac pod uwage / pzewaznie nie biorac/ wnioskow
    > pracownika,Rozsadnie to chyba tylko mu sie podlizywac ale to tez nic
    > pewnego.

    no nic, pogadam z nim, się zobaczy ;-)
    podlizywanie się na dłuższą metę może być groźne dla mojego zdrowia
    psychicznego ;-(

    pozdrawiam
    Marecki

  • 17. Data: 2004-03-05 07:41:25
    Od: "Marecki" <m...@i...pl>

  • 18. Data: 2004-03-05 09:43:48
    Od: tuptuś <x...@x...pl>

    Fri, 5 Mar 2004 08:41:25 +0100, na pl.praca.dyskusje, Marecki napisał(a):

    > no nic, pogadam z nim, się zobaczy ;-)
    > podlizywanie się na dłuższą metę może być groźne dla mojego zdrowia
    > psychicznego ;-(
    >
    > pozdrawiam
    > Marecki

    tak, tu byloby wiecej strat niz zyskow bo zdrowie fizyczne tez moze byc w
    niebezpieczenstwie/koledzy/
    --
    pozdrawiam
    Tuptuś :-)