PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop nalezny › Urlop nalezny
  • Data: 2004-11-03 13:21:16
    Temat: Urlop nalezny
    Od: "Jakub Wojtachnio" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wlasnie rozstalem sie z pracodawca i dostalem swiadectwo pracy a w nim
    wyszczegolnione ze dostalem ekwiwalent za 22 dni urlopu. Wobec powyzszego
    mam pytanie jak nalicza sie urlop.
    Moja sytuacja wyglada tak:
    studia wyzsze, 2 lata pracy minely w zeszlym roku w listopadzie - wtedy tez
    rozstalem sie z firma X
    w styczniu 2004 (20-go) ponownie wrocilem do frimy X na czas okreslony do 31
    pazdziernika...
    Wydaje mi sie ze powinienem miec 26 dni urlopu, chyba ze dziala tu zasada
    proporcjonalnosci - wyprostujcie mnie jesli sie myle...

    Jakub Wojtachnio
    k...@p...onet.pl