PracaGrupypl.praca.dyskusje › testy psychologiczno-językowe ???????

  • 1. Data: 2004-06-30 13:23:59
    Temat: testy psychologiczno-językowe ???????
    Od: "UBO_T" <j...@w...pl>

    Witam
    zostałem zaproszony na takie testy psychologiczno-językowew i nie wiem czego
    się spodziewac ????
    Testy organizowane przez Urząd Służby Cywilnej
    Może ktoś był i chce się podzielić wrażeniami może ktoś takie testy posiada
    ?
    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2004-07-04 14:03:33
    Temat: Re: testy psychologiczno-językowe ???????
    Od: Aleksandra Radzikowska <a...@r...SKASUJ.pl.USUNTO.I.TO>

    Pięknego dnia Wed, 30 Jun 2004 15:23:59 +0200 "UBO_T" <j...@w...pl>
    napisał:

    >zostałem zaproszony na takie testy psychologiczno-językowew i nie wiem czego
    >się spodziewac ????

    Wszystkiego :)
    Ja osobiście nie przechodziłam takiego testu, ale znajomy mówił, że sa
    takie pytania typu: jaki jest Pana stosunek do religii? czy co uważa
    Pan o seksie przedmałżeńskim?

    Pytania sa dosyć szczegółowe i niestety bardzo dużo ujawniają. Nie
    warto kłamać, bo dobrze skonstruowany test ma takie rzeczy wychwycić.

    Powodzenia

    --
    Aleksandra Radzikowska
    http://www.mydlandia.pl - kosmetyki naturalne, sole i kule do kąpieli