PracaGrupypl.praca.dyskusjeUpomnienie - cd. › Upomnienie - cd.
    From: "VomitroN" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Upomnienie - cd.
    Date: Tue, 13 Jul 2004 10:52:35 +0200

    Ja kombinuje jak dziewczynom z banku, o ktorych pisalem pare dni
    temu, odwolac sie za wasza pomoca od upomnienia powolujacego sie
    na Art108 KP a tu sie okazuje ze pracodawca tym razem przywalil
    za niewyrabianie zadan finansowych nagany.
    Laski sa zalamane. Za to samo rzekome przewinienie dostaly juz
    nastepna kare porzadkowa tyle ze tydzien pozniej.
    Wydaje mi sie ze zgodnie z polskim orzecznictwem, zaden
    pracodawca ( o sadach juz nie wspomne) nie ma prawa karac
    dwukrotnie za to samo "przewinienie". Zwlaszcza ze Art108KP ma
    sie nijak do wyrabiania zadan banku oraz obowiazkow tych milych
    pan w nim pracujacych.

    Co tu teraz zrobic z tym fantem?
    Odwolywac sie od kazdej kary porzadkowej osobno, czy zebrac
    wszystkie fakty do kupy w jednym pismie?
    Tylko co przywolac na ten proceder podwojnego karania za i tak
    niesluszny zarzut pracodawcy?

    VomitroN