PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa-zlecenie w nieskonczonosc?

  • 1. Data: 2002-08-12 11:59:45
    Temat: Umowa-zlecenie w nieskonczonosc?
    Od: "MarcinZ" <x...@x...xxx.xx>

    Witam.
    Czy pracodawca moze przedluzac umowe-zlecenie w nieskonczonosc? Jesli nie to
    jak dlugo / ile razy moze ja przedluzac?
    Z gory dziekuje za odpowiedz.
    - -
    Marcin Z

  • 2. Data: 2002-08-12 12:39:42
    Temat: Re: Umowa-zlecenie w nieskonczonosc?
    Od: Wojtek <W...@e...szczecin.pl>

    MarcinZ wrote:
> [...]
    > Czy pracodawca moze przedluzac umowe-zlecenie w nieskonczonosc? Jesli nie to
    > jak dlugo / ile razy moze ja przedluzac?

    Umow zlecen mozna podpisywac jedna podrugiej w nieskonczonosc.
    Nie chodzi ci o przedłużanie tylko o podpisywanie za każdym razem nowej?
    Tak?

    Wojtek