PracaGrupypl.praca.dyskusje › Można znaleźć pracę w UE przez Internet?

  • 1. Data: 2005-01-23 00:14:25
    Temat: Można znaleźć pracę w UE przez Internet?
    Od: "zasiu" <z...@n...gower.pl>

    Witam,

    Zamierzam pojechać na wakacje do GB lub Irlandii, myślałem o pracy w jakichś
    hotelach, dyskotekach, restauracjach itp. I mam pytanie - czy jest sens
    szukania pracy poprzez wysyłanie aplikacji e-mailem do konkretnych
    pracodawców? Zależy mi na wypowiedziach osób, które próbowały - przede
    wszystkim czy był odzew i jaki, jak wyglądała sprawa dalszej rekrutacji
    (wymiana maili wystarczała czy potrzebne było jeszcze dzwonienie?)?

    pozdrawiam,
    zasiu

  • 2. Data: 2005-01-23 11:10:50
    Temat: Re: Można znaleźć pracę w UE przez Internet?
    Od: Lukasz Krzyzewski <l...@p...onet.pl>

    Witam

    Tak z moich doswiadczen wynika ze prace tego typu raczej nalezy szukac
    bezposrednio. Szczegolnie w okresie wakacyjnym.

    Pozdrawiam
    Lukasz Krzyzewski