PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kontrola w ZUSie

  • 1. Data: 2005-01-22 15:49:16
    Temat: Kontrola w ZUSie
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Był ktoś z Was na kontroli w ZUSie? Chodzi mi o kontrolę zwolnieina
    lekarskiego? Jak to wygląda?

    I druga rzecz mam termin na który w żadnym wypadku nie mogę się zgłosić, a
    słyszałam że z ZUSem nie ma co gadac - nie zgłaszasz się, nie ważne z
    jakiego powodu, nie masz zasiłku. W końcu ZUS to państwo w państwie, ale jak
    to jest naprawdę?

  • 2. Data: 2005-01-22 16:52:27
    Temat: Re: Kontrola w ZUSie
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <0CuId.7122$2e4.6289@news.chello.at> "Shady" <s...@p...nospam.fm>
    writes:
    >From: "Shady" <s...@p...nospam.fm>
    >Subject: Kontrola w ZUSie
    >Date: Sat, 22 Jan 2005 15:49:16 GMT
    >Był ktoś z Was na kontroli w ZUSie? Chodzi mi o kontrolę zwolnieina
    >lekarskiego? Jak to wygląda?

    Jesli nie umierasz to uznaja Cie za zdolnego do pracy i koniec zwolnienia.

> [...]
    >jakiego powodu, nie masz zasiłku. W końcu ZUS to państwo w państwie, ale jak

    Jak sie nie zglosisz (nie wiem jak z zawiadomieniem o niemozliwym terminie)
    to skracaja zwolnienie "z urzedu". Zreszta tak jest pewnie napisane w
    pouczeniu na pismie, ktore dostales.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name